در مراسم بزرگداشت تختی؛

هواداران طالقانی و طلوع‌کیان از خجالت هم درآمدند

مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی امروز 17 دی همزمان با سالروز در گذشت وی با حاشیه‌هایی در ابن باویه تهران برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، چهل و ششمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی صبح امروز 17 دی در ابن باویه شهرری و با حضور جمعی از مسئولان ورزش کشور، مردم، قهرمانان و هم دوره‌های جهان پهلوان برگزار شد اما در اواسط این برنامه همزمان با ورود محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان،‌ محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی و سرپرست اخیر فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای نیز بر سر مزار تختی حاضر شدند.
 
 در این میان مردم با هجوم به سوی طالقانی و ابراز احساسات نسبت به این پیشکسوت ورزش باعث  شدند تا وی خیلی زود بعد از حضور بر سر مزار جهان پهلوان به میان مردم برود.
 
 فرهاد طلوع‌کیان، رئیس جدید فدراسیون  پهلوانی هم در این مراسم حاضر بود که با توجه به حواشی انتخابات این فدراسیون با ورود طالقانی، هواداران وی با همراهان طلوع کیان به درگیری لفظی پرداختند.
 
گفتنی است، محمدرضا طالقانی که مدت یازده ماه سرپرستی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای را بر عهده داشت چندی قبل در انتخابات این فدراسیون قصد شرکت داشت اما به دلیل بازنشسته بودن در مجمع حاضر نشد با این حال به دعوت مسئولان وی به مجمع انتخابات فدراسیون آمد اما ممانعت از ورود وی به مجمع حواشی زیادی را برای این فدراسیون ایجاد کرده است.

انتهای پیام
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار