رسانه‌های اسرائیلی ؛

هر لحظه احتمال مرگ شارون وجود دارد

رسانه‌های اسرائیلی از ناامیدی پزشکان برای بهبود وضعیت آریل شارون نخست‌وزیر اسبق رژیم‌ صهیونیستی خبر داده و می‌گویند او ساعات پایانی عمر خود را می‌گذراند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، پزشکان مرکز درمانی شبا وضعیت شارون 85 ساله را بسیار وخیم ارزیابی کرده و گفته‌اند وضعیت سلامت او از روز پنج‌شنبه به شدت رو به وخامت گذاشته است. به گفته این پزشکان هر لحظه احتمال مرگ شارون وجود دارد.

شارون تا پیش از آنکه در سال 2006 به دلیل دو سکته مغزی پشت سر هم به کما فرو رود، نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی بود. او از آن سال تحت نظر پزشکان و با هزینه فراوان زندگی نباتی دارد. در حال حاضر کلیه‌ها و ریه وی از کار افتاده است. ضربان قلب و وضعیت تنفسی او هم که از روز دوشنبه بهبود یافته بود، دوباره از دیشب رو به وخامت گذاشته است.

خانواده نخست‌وزیر اسبق رژیم‌صهیونیستی هم در حال حاضر در محل درمان وی جمع شده و گفته می‌شود به کلی از زنده ماندن او قطع امید کرده‌اند.

دفتر نخست‌وزیری اسرائیل اعلام کرده است که در صورت مرگ شارون، مراسم رسمی تدفین برای او برگزار می‌شود.

نام شارون همواره با جنایات و کشتارهای گسترده همراه بوده است. فاجعه «صبرا و شتیلا»، ترور رهبران فلسطینی، ایجاد دیوار حائل بین سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری و عقب‌نشینی از غزه از جمله مهمترین تحولات دوران فعالیت سیاسی او بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار