جنایت مادر بی‌رحم بر علیه دختر 10 ساله‌اش/پایان 6 سال حبس با 15 کیلوگرم

براساس گزارش دادگاه مادر 36 ساله‌اي كه در اتهام با رفتار بي‌رحمانه كودك آزاري در سال 2012 دستگير شده بود با حكم قاضي به 5 سال زندان در كاندا محكوم شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، پس از 6 سال جستجوي پليس براي يافتن دختر بچه 10 ساله‌اي توسط مادرش در يك انباري كوچك در منزل مسكوني خود واقع در شهر حبس شده بود سرانجام در آوريل سال 2012 دختر 10 ساله در حالي يافتند كه به شدت از ضعف بدني و سوء تغذيه رنج مي‌برد وبسيار لاغر و نحيف شده بود.

دختر 16 ساله پس از آن‌كه پليس موفق به يافتن وي شد تنها 15 كيلوگرم وزن داشت و قادر به ايستادن و يا حركت نبود و به سرعت به بيمارستان كاتراس منتقل شد.

سوء تغذيه وي به حدي است كه پس از گذشت يك سال تنها 2 كيلوگرم افزايش وزن داشته است .

جيكدل پرنيس 30 ساله به همراه همسرش ماركول بنسوس دختر 10 ساله خود را به دليل عقب افتادگي ناچيز  وي را به درون انباري حبس نمودند آنان صاحب 2 فرزند دختر 2 و 8 ساله نيز در زمان حبس دفتر 10 ساله نيز شدند.

اين جنايت هنگامي فاش شد كه چند تن از همسايگان به مفقود شدن ناگهاني دختر جوان و قطع ارتباط آنان با ديگران و راه ندادن هيچ‌كس به درون منزل خود مشكوك شدند و موضوع را به پليس اطلاع دادند.

پس از آغاز تحقيقات پليس، اين زوج ادعا كردند كه فرزند آنان ربوده شده وبا در اختيار گذاشتن عكس دختر 10 ساله از پليس براي يافتن فرزند خود كمك خواستند.

پليس نيز يافتن این دختر نوجوان را در الویت کار خود قرار داد  و از آنجایی به پدر و مادر این دختر مظنون بود به بازرسی دقیق خانه پرداخت و در نهایت توانست دختر جوان را که در زیر زمین خانه حبس شده بود، پیدا کند.

اين زوج پس از دستگير شدن به دليل حساس بودن پرونده به مدت سه سال به صورت موقت به زندان فرستاده شدند.

مادر 36 ساله در دادگاه كه عصر روز گذشته برگزار شد به پنج سال زندان محكوم گرديد حكم همسر وي در جلسه دادگاه ديگري اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار