مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی"سه شنبه

مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نگاه دولت به قانون اساسی نگاه به یک میثاق ملی است، دادگاه قاتل خیابان مدنی فردا برگزار می‌شود،‌ تعدادی از عاملان حادثه تروریستی سراوان دستگیر شده‌اند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

توافق ژنو یعنی تسلیم قدرت‌های بزرگ در برابر ملت بزرگ ایران/ قول برای ایجاد 300 هزار فرصت شغلی/ آب آشامیدنی اهواز از هفته آینده وصل می‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/24/1929139_951.jpg

 رئیس‌‌جمهور گفت:‌ توافق یعنی تسلیم قدرت‌های بزرگ در برابر ملت بزرگ ایران، توافق ژنو یعنی پذیرش جهان در برابر فناوری صلح‌آمیزی که در سایه تلاش و ایثار دانشمندان جوانمان به دست آورده‌ایم.

تعدادی از عاملان حادثه تروریستی سراوان دستگیر شده‌اند

 معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت:‌ با تلاش‏های صورت گرفته، تعدادی از عاملان حادثه تروریستی سراوان دستگیر شده و اطلاعات خوبی از آنها به دست آمده است.

مذاکرات آتی ایران و آژانس "19 بهمن"/ احتمال برگزاری دور بعدی گفتگوهای اشتون و ظریف در تهران
 مذاکره‌کننده ارشد تیم هسته‌ای کشورمان گفت: در مرحله بعدی مذاکره با 1+5 این توافق وجود دارد که بعد از اجرایی شدن گام اول این مذاکرات شروع شود و طبیعتا برای شروع این مذاکرات به یک سری اقدامات اولیه بین خانم اشتون و آقای ظریف نیاز است که این ملاقات ممکن است در حاشیه یک جلسه بین‌المللی صورت گیرد و یا ممکن است در سفر اشتون به تهران انجام شود و هنوز تصمیمی در این خصوص بین طرفین گرفته نشده است.

عفو معلمان بازداشت شده
 وزیر آموزش و پرورش، طی نامه‌ای از رییس قوه قضاییه درخواست کرد با توجه به مناسبت‌های پیش رو، تعدادی از معلمانی که در بازداشت به سر می‌برند و حکم قضایی دارند مورد عفو قرار گیرند.

کارگاه آموزشی فرماندهان جنگ نرم در استان یزد آغاز به کار کرد
 بیست و دومین کارگاه آموزشی فرماندهان جنگ نرم سازمان بسیج اساتید صبح امروز باحضور سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور آغاز به کار کرد و تا 26 دی با حضور بیش از 140 نفر از اساتید بسیجی استان یزد برگزار می‌شود.

بررسی بودجه بخش رسانه در سال 93

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اعتبارات اختصاص یافته به بخش رسانه را در قالب لایحه بودجه سال 1393 کل کشور بررسی کرد.

نگاه دولت به قانون اساسی نگاه به یک میثاق ملی است
 معاون حقوقی رئیس‌جمهور با اشاره به دیدگاه دولت تدبیر و امید به قانون اساسی خاطرنشان کرد: نگاه دولت به قانون اساسی نگاه به یک میثاق ملی است که همه باید به آن احترام بگذارند.

خوزستان، استان مقاومت و شهادت است
رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه بین المللی اهواز گفت: دیدار با مردم استان های مختلف کشور یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید است تا نظرات و مطالبات مردم را از نزدیک و رو در رو بشنود و دولت این را جزو وظایف خود می داند.

دادگاه قاتل خیابان مدنی فردا برگزار می‌شود
 سرپرست ‌دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: محاکمه مجدد عامل جنایت خیابان مدنی تهران فردا برگزار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار