تازه‌های نشر؛

میرفتاح "واگویه‌های تنهایی" را بازگو ‌می‌کند

"واگویه‌های تنهایی" اثر منصوره میرفتاح با نگاهی غیر تاریخی در دست نگارش است.

"منصوره میرفتاح" نویسنده و شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران  گفت: کتابی با عنوان "زن در ایران"  که مجوز ارشاد را به آن گرفته‌ام در حالی طی مراحل پایانی چاپ است این کتاب به بررسی تاریخ اندیشه و نگاه ایران به زن از زمان پیش از زرتشت تاکنون می‌پردازد.
 
وی افزود: قرار است کتاب "زن در ایران" را انتشارات "نشر محمد" به چاپ برساند همچنین کتابی دیگر با عنوان ترانه که با موضوع سیر تحول کلام از زمانی که آوا به وجود آمد تا زمانیکه به تصنیف تبدیل شد در حال اخذ مجوز در وزارت ارشاد است.
 
 این نویسنده ادامه داد: کتابم با عنوان رقص گلها  در 2 جلد به بررسی تحول ترانه و ترانه‌های معروف می‌پردازد این کتاب در سال 86 نگارش یافته و تا سال آینده به بازار نشر ارائه می‌شود.
 
 میرفتاح بیان کرد: واگویه‌های تنهایی اثر دیگر من است که با مضمونی غیر تاریخی و متفاوت با کارهای قبلی‌ام در دست  نگارش قرار گرفته درباره چاپ این کتاب با هیچ ناشری قرار داد نبستم واگویه‌های تنهایی 40 قطعه ادبی کوتاه را بیان می‌کند.
 
این شاعر اظهار داشت: برای چاپ مجموعه اشعارم در قالب‌های غزل، ترکیبی، رباعی و ترانه صحبت‌هایی کردم و نشر آن هنوز مشخص نشده است ترانه‌های مجموعه شعرم قرار است  به صورت موسیقیایی ارائه شود و در حال انجام مراحل ابتدایی پخش ترانه‌هایم به صورت موسیقیایی هستم.
 
انتهای پیام/ ص
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.