آفاق: نیازی به امتیازآوری من در تیم نیست/ وظایف دفاعی بر دوشم است

ملی‌پوش پتروشیمی بندرامام اعتراف می‌کند که با بودن بازیکنانی مثل مهدی کامرانی و ارسلان نیازی به حضور وی به عنوان تمام کننده در حمله نیست و بیشتر در کار دفاعی شرکت می کند.

حامد آفاق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد تیم پتروشیمی توضیح داد: امسال با آمدن بازیکنانی مثل مهدی کامرانی و ارسلان کاظمی شرایط تیم فرق کرده است با این وجود بازیکنان مانند سال قبل خوب کنار هم بازی کرده و از جهت دفاع و انسجام تیمی اوضاع مثل قبل است. برای ما فرقی ندارد که چه بازیکنی امتیاز بیاورد و هر کس که به زمین می رود بهترین بازی را انجام می دهد.

با آمدن حامد و بازیکن خارجی تیم تکان نمی خورد

وی در مورد احتمال اضافه شدن حامد حدادی به تیم در مرحله پلی آف و همینطور بازگشت اسپنسر گفت: در جریان آمدن حامد نیستم اما حاتمی سرمربی تیم همیشه بهترین تصمیم را با توجه به شرایط تیم می گیرد. حامد بازیکن بزرگی است و اسپنسر هم بعد از جدایی در لیگ چین 30 امتیاز می آورد. در هر حال هر بازیکنی که به تیم ما اضافه شود، بعید می دانم تیم از لحاظ بازی و یکدستی تکان بخورد.

آفاق اشاره کرد: دفاع از قهرمانی برای هر تیمی سختتر است، ما هم تمام تلاشمان را می کنیم که مانند سال قبل نتیجه بگیریم.

سال قبل فقط من و سانی تمام کننده بودیم

ملی پوش پتروشیمی در مورد بازی خود تاکید کرد: وقتی بازیکن خارجی به تیم اضافه شد و مهدی کامرانی هم به ماهشهر آمد، شکل بازی ما هم عوض شد. سال قبل تنها من و سانی به عنوان تمام کننده ها حضور داشتیم اما امسال مهدی پاس داده، بازیسازی می کند و به همراه ارسلان در حمله شرکت می کنند. به هر حال بازی هم باید بین بازیکنان پخش شود نه اینکه همه توپ را به سمت حلقه بیندازند. 

وظایف دفاعی را به دوش می گیرم

وی در مورد صحبتهای ابتدای سال در مورد افتش ادامه داد: اوایل سال که اسپنسر آمده بود و حالا هم حامد سهراب نژاد و عرفان هستند، تیم در حمله واقعا قوی است و من هم قبول می کنم که وقتی یک نفر در حمله قویتر است به کار دفاع بپردازم و بازیکن دیگری امتیاز بیاورد. در تیم ملی هم تقسیم وظایف به همین شکل است که با بودن مهدی و صمد به اندازه باشگاه خود امتیاز نمی آورم و وظایف دفاعی را به دوش می گیرم.

برچسب ها: حامد ، آفاق ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار