راهنمای خرید؛

نکاتی در خصوص خرید جا ظرفی

برای راحت كردن كار پردردسر شست‌وشوی ظرف‌ها شما به چند عامل نیاز دارید. آب گرم، اسكاچ و مایع ظرف‌شویی خوب، سینك بزرگ و جادار و جاظرفی مناسب برای گذاشتن ظرف‌ها. برای این‌كه جاظرفی را درست انتخاب كنید تا كار شست‌وشوی ظروف را راحت‌تر انجام دهید، این نكات را درنظر بگیرید:

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ قبل از هر چیز جاظرفی را به دقت بررسی كنید تا ببینید ظروف راحت در آن جا می‌گیرند یا نه. بعضی از جا ظرفی‌ها محل قرار گرفتن بشقاب‌های‌شان بالاست و با این روش جای كمتری اشغال می‌كنند اما از فضای زیر بشقاب‌ها دیگر نمی‌توان استفاده كرد.
 
    دارا بودن جا برای ظروف مختلف را درنظر بگیرید. جاظرفی شما باید محلی برای گذاشتن لیوان، بشقاب، قاشق و چنگال و محل دیگری برای قرار دادن ظروفی مثل كاسه و چیزهای دیگر داشته باشد. با این روش، دیگر بعد از شستن ظرفی سرگردان نخواهید بود كه آن را كجا بگذارید.
 
    به اندازه جاظرفی دقت كنید. قبل از خرید رفتن، عرض سینك و جایی كه برای جاظرفی در آشپزخانه درنظر گرفته‌اید را اندازه بگیرید و با توجه به آن خرید كنید. مدل‌های بزرگ‌تر همیشه جادارتر و راحت‌تر هستند اما شاید برای ابعاد آشپزخانه شما مناسب نباشند.
 
    اگر جا ظرفی را روی كابینت می‌گذارید باید مطمئن باشید كه آب از زیر آن به كابینت نشت نمی‌كند. برای این كار باید جاظرفی شیب مناسب و جای مناسبی برای خالی كردن آب داشته باشد. در غیراین صورت آبی كه از ظرف‌ها می‌چكد در آن می‌ماند و باعث انتقال كپك و آلودگی به محیط آشپزخانه می‌شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جاظرفی ، ظروف ، خرید ، سینک ، کاسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار