همراه با پرواز سیمرغ امید؛/89

علی توکل‌‌نیا: تغییر مکرر دبیران جشنواره منجر به گسستگی مقررات شده است

دبیر جشنواره باید بیش از یک سال مدیریت را بر عهده گیرد تا ثبات نسبی بر آن حاکم شود.

علی توکل‌نیا کارگردان سینما، در خصوص برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم فجر به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به روی کار آمدن دولت جدید حال و هوای سینمای ایران رو به پیشرفت است.  
 
وی افزود: جشنواره سی و دوم، جشنواره‌ای پربار است که البته باید بدانیم تولیدات مربوط به دولت قبل بوده و رویکرد سینمای امروز را باید در سال آینده شاهد باشیم.  
 
توکلی اظهار داشت: حضور آثار متعددی از فیلمسازان نامی و جوان جای خوشحالی دارد که باید مورد توجه داوران و مسئولان قرار گیرد تا جوانان دچار سرخوردگی در نمایش تولیداتشان در پرده سینما نشوند.  
 
وی در خصوص "رضا داد" تصریح کرد: "علیرضا رضاداد" مدیری خوب، با تجربه و آشنا با تمام مسائل سینما است و همچنین ارتباط خوبی با سینما گران دارد که این خود قدمی مثبت در پیشرفت سینما وتولیدات آن است.  
وی در مورد تغییرات متوالی مدیران سه دوره جشنواره گذشته عنوان کرد: متاسفانه در سه دوره گذشته جشنواره فیلم فجر دبیران یکی پس از دیگری تغییر کردند که این خود منجر به گسستگی مقررات موجودند.  
 
وی افزود: مدیریت‌ها باید بیش از یک سال باشد تا مقررات جشنواره فجر که یکی از مهمترین جشنواره‌های کشور است به ثبات نسبی برسد و نتیجه خوب و مثبتی را به همراه داشته باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم شاهد برگزاری جشنواره باشکوهی در سی و دومین سال برگزاری آن باشیم.  
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.