گزارش کامل از هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال؛

متین در خانه جایگاه دومی خود را تثبیت کرد/تبریز در ارومیه جشن پیروزی گرفت

تیم والیبال متین ورامین در نخستین بازی هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر والیبال موفق به شکست سایپا در این بازی خانگی شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تیم های سایپا و متین ورامین در نخستین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار از ساعت 16 در سالن شهید گل عباسی ورامین آغاز شد و تیم والیبال سایپا در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 11 مغلوب متین ورامین شد تا سیزدهمین شکست خود را تجربه کرده باشد.

متین ورامین با این پیروزی که دوازدهمین برد این تیم در این فصل از رقابت ها محسوب می شود، 35 امتیازه شد و در رتبه دوم جدول باقی ماند.

تیم والیبال سایپا در ست های اول و دوم بازی که یک ساعت و 15 دقیقه طول کشید، در برابر متین ورامتین استقامت خوبی از خود نشان داد اما در ست سوم تنها 11 پوئن در برابر 25 پوئن متین به دست آورد.

ظرفیت سالن شهید گل عباسی ورامین در این بازی تکمیل شد و عملکرد نیکولای نیکولوف بازیکن خارجی متین ورامین نیز در امتیازات حساس این دیدار به گونه ای بود که تشویق حاضران در سالن بازی را به همراه داشت.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال سایپا در این بازی از ترکیب یتوکونستانتس، محمد فلاح، محمدرضی پور، سعید جواهری توانا، حامد تاری وردی ، دیمیتروف و مصطفی حیدری استفاده کرد.

همچنین در تیم متین ورامین میرسعید معروف، محسن عندلیب، بهرام فرید، سعید شیرکوند، نیکولای نیکولوف، محمد موسوی و مجتبی میرزاجانپور ترکیب آغازین این دیدار بودند.

اسماعیل صباغ، حمید راهجردیان و وحید پورکاشیان به ترتیب نظارت و قضاوت این بازی را با عنوان های ناظر، داور اول و داور دوم بر عهده داشتند.

متین ورامین در هفته ششم دور برگشت لیگ برتر والیبال (چهارشنبه دوم بهمن ماه) در خانه والیبال تهران به مصاف نوین کشاورز می رود و سایپا البرز در کرج از کاله مازندان قهرمان دوره قبل پذیرایی خواهد کرد.

تبریز در ارومیه جشن پیروزی گرفت

دو تیم آذری زبان کشورمان در یکی از بازی های هفته پنجم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند.

شهرداری تبریز در این بازی در سه ست متوالی شهرداری ارومیه را شکست داد تا دومین پیروزی بر این تیم در لیگ برتر امسال را جشن بگیرند. مردم ارومیه ای حاضر در سالن نیز پس از پایان بازی تیم تبریز را تشویق کردند.

دیان برچوویچ پیش از این دیدار از سمت خود استعفا داد و باز هم یداله کارگر پیشه سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت. نماینده ارومیه در این بازی خانگی با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 25
بر 18 شکست دیگری را تجربه کرد.



مهدی مرندی لیبروی تیم شهرداری تبریز بازیکن شاخص این بازی بود اما از عملکرد صنوبری از تبریز و پیروت پور از ارومیه نیز نمی توان به راحتی گذشت.

شهرداری تبریز با کسب سه امتیاز این بازی 24 امتیازه شد و در همان رتبه ششمی باقی ماند. ارومیه نیز با همان 19 امتیاز خود در جایگاه دهم جدول باقی ماند.

شهرداری ارومیه این بازی را با ترکیب سعید مصطفی وند، حامد رضایی، پتکوویچ، پوریا فیاضی، عبدالرضا علیزاده و فرهاد پیروت پور آغاز کرد.

همچنین حسین معدنی از علیرضا بهبودی، مهدی کریمی، محمدحسن صنوبر، مجتبی غیاثی، سجاد دهنوی و وحید والی به عنوان ترکیب آغازین این بازی استفاده کرد.

محمدحسن خوشدل به عنوان ناظر، محمد شاهمیری (داور اول) و علیرضا قریب به عنوان داور دوم نظارت و قضاوت دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و تبریز را بر عهده داشتند.

شهرداری تبریز در هفته ششم دور برگشت لیگ برتر والیبال (چهارشنبه دوم بهمن ماه) میزبان پیکان تهران خواهد بود و شهرداری ارومیه نیز در کاشان به مصاف صدرنشین این رقابت ها خواهد رفت.

پیکان مانع دومی میزان شد

دو تیم میزان و پیکان از ساعت 16 امروز در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که بعد از دو ساعت  و 11 دقیقه تلاش دو تیم، میزان سه بر دو مغلوب میهمان خود شد.

شاگردان پیمان اکبری در ست های دوم، چهارم و پنجم این بازی به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 29 بر 27 و 15 بر 13 بر میهمان خود غلبه کردند، اما در ست های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 19و  25 بر 23 مغلوب میزان شدند تا دو امتیاز از این بازی به دست آوردند.

میزان و پیکان در پایان در مجموع پوئن های کسب کرده در این دیدار در عدد 111 برابر شدند.

 میزان با کسب این یپروزی 33 امتیازه شد و با متین رده دومی دو امتیاز فاصله گرفت و در همان رتبه سومی جدول باقی ماند. پیکان نیز امتیازهای خود را به عدد 28 رساند.

سعید درخشنده، علی اصغر حاجی کاظمی و داود نافعی به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و دوم نظارت و قضاوت در این بازی را بر عهده داشتند.

میزان مشهد در هفته ششم دور برگشت لیگ برتر والیبال (چهارشنبه دوم بهمن ماه) در بندرعباس مقابل شاگردان ناصر شهنازی صف آرایی خواهد کرد و پیکان تهران در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می رود.

شکست باریج صدرنشین مقابل کاله در دیداری پرحاشیه

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در این بازی سه بر یک باریج اسانس را از پیش رو برداشتند تا چهارمین شکست این تیم را رقم بزند.



باریج اسانس کاشان در این بازی که در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد و دو ساعت پیش از آغاز مسابقه ظرفیت سالن تکمیل شد، در ست اول 25 بر 20 به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای 25 بر 20، 31 بر 29 و 25 بر 23 مغلوب میزبان خود کاله مازندران شد.

کاله با این پیروزی امتیازهای خود را به عدد 28 رساند و با پیکان هم امتیاز شد و به علت تعداد پیروزی های بیشتر رتبه چهارم جدول را از آن خود کرد و پیکان به رغم شکست میزان به جایگاه پنجم نزول یافت.

این بازی حاشیه هایی هم در پی داشت که در در نوع خود کم سابقه است و باعث ضبظ کارت لیگ برتر دو بازیکن شد . فرهاد قائمی به دلیل اهانت به ناظر بازی و داوران کارت شناسایی لیگ برترش گرفته شد تا سازمان لیگ و کمیته انضباطی در باره وی تصمیم گیری کند.

همچنین حمزه زرینی به علت توهین به داور خط نگهدار که کارت لیگ برتر او نیز گرفته شد تا به همراه فرهاد قائمی در کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به تخلفات آنها رسیدگی شود.

این پایان ماجرا نبود عادل غلامی نیز به دلیل اعتراض به داور و صحبت با بازیکن تیم مقابل از ابراهیم فیروزی کارت قرمز دریافت کرد.
حدود دو هزار نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

حمید حق بین نظارت بر این بازی را عهده دار بود و ابراهیم فیروزی و اصغر میرزایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت گر این دیدار بودند.
کاله مازندران در هفته ششم دور برگشت لیگ برتر والیبال (چهارشنبه دوم بهمن ماه) در کرج میهمان سایپا است و باریج اسانس کاشان نیز از شهرداری ارومیه پذیرایی خواهد کرد.

نوین کشاورز در زاهدان دو امتیاز گرفت

بازیکنان شهرداری زاهدان با هدایت حمید موحدی که نخستین حضور در لیگ برتر والیبال را تجربه می کنند، در این هفته از مسابقات باشگاه های برتر ایران میزبان نوین کشاورز بودند.

نوین کشاورز در این بازی سه بر دو به پیروزی رسید تا با دو امتیاز این بازی از زاهدان به تهران بازگردد. شاگردان مسعود آرمات سرمربی نوین کشاورز در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 20 و 15 بر 12 در برابر میزبان خود به پیروزی رسیدند اما در ست های سوم و چهارم 25 بر 19 و 29 بر 27 مغلوب شهرداری زاهدان شدند.

این بازی سه کارت زرد و قرمز داشت که مرتضی صالحی از زاهدان و سعید شیرود از نوین کشاورز کارت زرد دریافت کردند و یکی از بازیکن خارجی شهرداری زاهدان نیز کارت قرمز از حسین پورکاشیان داور اول این بازی گرفت.

نوین کشاورز با کسب این یپروزی 21 امتیازه شد و نماینده سیستان و بلوچستان نیز با 13 امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی ماند.

نظارت بر دیدار دو تیم نوین کشاورز و شهرداری زاهدان را محمود حداد بر عهده داشت و حسین پورکاشیان و محسن ترابی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت گر این دیدار بودند.



نوین کشاورز در هفته ششم دور برگشت لیگ برتر والیبال (چهارشنبه دوم بهمن ماه) در تهران از متین پذیرایی خواهد کرد و  شهرداری زاهدان با بازیکنان بازرگانی جواهری گنبد روبرو خواهد شد.

از امتناع آلومینیوم تا برد فنی برای جواهری گنبد

تیم های بازرگانی جواهری و آلومینیوم المهدی بندرعباس که با 19 امتیاز به ترتیب در جایگاه های هشتم و نهم جدول لیگ برتر والیبال قرار داشتند از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز یکشنبه در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند.

این بازی تا ست چهارم ادامه یافت اما در این ست و در امتیاز 6 بر 4 ناصر شهنازی سرمربی تیم المهدی در اعتراض به رای داور خط نگهدار تیم خود را از زمین خارج کرد و از ادامه بازی امتناع ورزید.

بدین ترتیب منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ بر آیین نامه سازمان لیگ و گزارش ناظر این دیدار نتیجه این مسابقه را سه بر صفر با امتیازات 25 بر صفر به سود بازرگانی جواهری گنبد اعلام کرد.

همچنین ناصر شهنازی سرمربی تیم آلومینیوم المهدی به علت اعتراضات و جو سازی بی مورد کارت قرمز دریافت کرد.

لازم به ذکر است که دوست اول این بازی 25 بر 19 و 25 بر 17 به سود جواهری پایان یافته بود و ست سوم نیز با امتیاز 25 بر 23 به سود المهدی تمام شده بود.

خلیل یگانه مجد نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت که مسعود یزدان پناه و مسعود ذوقی نیز به عنوان داوران اول و دوم با قضاوت در این بازی وی را همراهی کردند.

آلومینیوم المهدی در هفته ششم دور برگشت لیگ برتر والیبال (چهارشنبه دوم بهمن ماه) در بندرعباس از میزان مشهد پذیرایی خواهد کرد و بازرگانی جواهری گنبد نیز در زاهدان با شهرداری این شهر مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، متین ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار