حضور نجفی در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی از سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اسپانیا برای حضور در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور خبر داد.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی از سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اسپانیا برای حضور در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور خبر داد.

امین عارف‌نیا خاطر نشان کرد: در نمایشگاه گردشگری فیتور که از 22تا 26 ژانویه برابر با 2تا 6 بهمن در مادرید اسپانیا برگزار می‌شود فعالان بخش خصوصی و دولتی کشورمان در حوزه گردشگری شرکت خواهند کرد. 
 
عارف‌نیا با بیان اینکه مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری در این سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی را همراهی خواهند کرد حضور ایرانی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور، فرصت مناسبی برای همکاری‌های مشترک با فعالان گردشگری درسراسر دنیا دانست.  

به گفته وی نجفی در جریان این سفر با دبیر سازمان جهانی گردشگری (unwto) وزیر صنعت، انرژی وگردشگری اسپانیا، مدیر سسه میراث میل اسپانیا و برخی از وزاری گردشگری کشورمان جهان دیدار و گفتگو خواهد داشت.   
 
وی خاطر نشان می‌شود، فیتور یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های گردشگری در بازار آمریکای لاتین است که  هر سال محل رخدادهای به فعالان و نوآوران صنعت گردشگری» در نخستین روز برپایی این نمایشگاه داده خواهد شد.  

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار