اعتراف زوج سارق به سرقت 50 باطری خودرو

سارق حرفه ای باطری خودرو برای اینکه کسی به او مشکوک نشود، همسرش را به محل های سرقت می برد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، از ابتداي پاييز امسال گزارش‌هاي متعددي از شهروندان اراکي به مرکز فوريت‌هاي پليس 110 در خصوص سرقت باطري‌هاي خودرو اعلام و بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران انتظامي قرار گرفت.

در تحقيقات اوليه از مالباختگان مشخص شد، سارقان بعد از شناسايي خودروهايي که فاقد تجهيزات ايمني لازم بوده و در خيابان‌ها و کوچه‌هاي تاريک پارک مي‌باشند، در زماني خلوت اقدام به سرقت باطري خودرو می کنند.

بعد از برنامه‌ريزي و هماهنگي‌هاي صورت گرفته از سوی پليس شهرستان، موضوع به کليه واحدهاي انتظامي در سطح شهر اعلام و در نهايت زوجي جوان که در حال سرقت باطري خودرويي در يکي از محله‌هاي شهر بودند، از سوی مأموران کلانتري 12 رضوي شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ "مصطفي ويسمه اي" فرمانده انتظامي شهرستان اراک دراين‌باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با دستگيري و انتقال متهمان به يگان انتظامي و در بازجويي‌هاي صورت گرفته، آن‌ها به سرقت 50 دستگاه باطري خودرو در شهر اراک اعتراف کردند. متهمان در اعترافات خود اذعان داشتند بعد از شناسايي خودروهايي که فاقد دزدگير بوده و از ايمني پايين برخوردار بودند، در فرصتي مناسب و به بهانه تعمير خودرو اقدام به سرقت باطري ديگر خودروها می کردند كه در تمام سرقت ها همسر خانواده نيز به منظور رفع ظن عابران و اهالي در محل حضور مي‌يافت.

فرمانده انتظامي شهرستان اراک در پايان با اشاره به ارجاع پرونده سارقان دستگير شده به دستگاه قضايي خطاب به شهروندان توصيه کرد در صورت رويت هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110 به مراکز پليس گزارش نموده و در استفاده از تجهيزات ايمني به منظور پيشگيري از وقوع هر گونه سرقت اهتمام بيشتر صورت پذيرد.‬

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار