شهسواری و نوشاد عالمیان مدعیان عنوان قهرمانی فجر کاپ

ندا شهسواری و نوشاد عالمیان در مسابقات بین‌المللی جام فجر امسال مدعی اصلی عنوان قهرمانی انفرادی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات بین‌المللی جام فجر تنیس روی میز در حالی قرار است از سوم بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار شود که نوشاد عالمیان در بخش انفرادی مردان و ندا شهسواری در بخش انفرادی زنان مدعیان اصلی عنوان قهرمانی هستند.

نوشاد عالمیان، مرد شماره یک تنیس روی میز ایران با رنکینگ 63 فقط دو رقیب اصلی در جام فجر امسال دارد که هر دو اهل کشور مصر هستند.

عمرعصار رقیب دیرینه نوشاد با رنکینگ 72 و احمد صالح با رنکینگ 178 بازیکنانی هستند که می‌توان به عنوان جدی‌ترین رقبای عالمیان آنها را به شمار آورد، هرچند نمی‌توان رقبای داخلی نوشاد را نیز دست کم گرفت زیرا هرچند آنها از نظر جایگاه در رتبه بندی فدراسیون جهانی بسیار پایین‌تر هستند اما این به دلیل شرکت نکردن آن‌ها در مسابقات بین‌المللی است.

براساس این گزارش، ندا شهسواری نخستین بانوی المپیکی پینگ پنگ ایران به دلیل حضور محدود در مسابقات بدون مرزی دارای رنکینگ 485 است اما این رتبه به هیچ وجه جایگاه واقعی وی را نشان نمی‌دهد.

شهسواری به عنوان زن شماره یک تنیس روی میز ایران در مسابقات انفرادی جام فجر امسال مدعی عنوان قهرمانی است.

وی در این پیکارها رقبایی همچون دینا مشرف از مصر با رنکینگ 159، کرتای از مجارستان با رنکینگ 245 ، نادین از مصر با رنکینگ 294 و آگرول از هند با رنکینگ 357 دارد که البته در مقایسه با عالمیان راه رسیدن به قهرمانی برای شهسواری ناهموار تر است.

لازم به ذکر است؛ مسابقات بین‌المللی جام فجر از 3 تا 6 بهمن در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود که مسابقات مردان در آکادمی بین‌المللی پینگ پنگ و مسابقات زنان در سالن سیرودی است، مبلغ 20 هزا ر دلار جایزه نقدی برای این پیکارها در قطر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: عالمیان ، شهسواری ، مدعیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Japan
زهرا
۱۶:۲۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
نوشاد جان موفق باشی
آخرین اخبار