حضور تیم ملی هندبال در بحرین

ملی‌پوشان کشورمان شب گذشته به بحرین میزبان مسابقات مردان آسیا رسیدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، نفرات تیم ملی هندبال کشورمان شب گذشته به همراه کادر فنی و رییس فدراسیون به محل برگزاری مسابقات آسیایی رسیدند.

در ادامه گزارش آمده است، ملی پوشان ایران پنجشنبه سه بهمن در یک دیدار تدارکاتی به مصاف ژاپن می‌رود.

براساس این گزارش، اعضا تیم ملی اعزامی به بحرین شامل: سعید حیدری راد، شاهو نصرتی، مهرداد صمصامی، سجاد استکی، پویا نوروزی، الله کرم استکی، محمدعرفان سعیدی، مجتبی حیدرپور، مهدی بیجاری، محمد سیاووشی، میلاد مسائلی، حسن خلیفی، سجاد ندری، هادی طالبی، رحیم مومنی‌زاده، علی‌اکبر خوشنویس، سعید برخورداری، محمدرضا رجبی، سید علیرضا موسوی به همراه رافائل کاسترلو سرمربی اسپانیایی، عبدالحمید شجاع و عزت ‌الله رزمگر به عنوان مربی علی بخشی مترجم، فرید علیمرادی مربی گلرها، سید مرتضی ازغندی فیزیوتراپ و تیمور درزابی سرپرست تیم اعزامی هستند.

این گزارش تاکید می‌کند: تیم ملی هندبال ژاپن نیز برای انجام دیدار دوستانه مقابل ملی پوشان ایران زودتر به بحرین رفته است (این تیم روز سه شنبه یک بهمن به منامه اعزام شده است).

گزارش دیگری می‌افزاید، شانزدهمین دوره مسابقات جام ملتهای آسیا از روز پنج بهمن در سالن خلیفه شهر منامه آغاز خواهد شد و ایران در گروه A با تیم‌های کره جنوبی، بحرین، ازبکستان، چین و عربستان همگروه هستند.

این گزارش تاکید می‌کند: کرهیکی از تیم‌های برتر آسیا 14 دوره در مسابقات مردان آسیا شرکت داشته است و 9 بار قهرمان این رقابت‌ها شده است، تیم بعدی بحرین میزبان این مسابقات 13 دوره به مسابقات جام ملت‌ها اعزازم شده است و قهرمانی تا کنون نداشته است وعنوان دومی در سال 2010 لبنان و سومی 1995 می‌باشد.

و اما عربستان دیگر حریف ایران 11 دوره در رقابت‌های آسیایی شرکت داشته است قهرمانی نداشته و 3 مدال برنز در سال‌های 2002-2008 و 2012 به دست آورده است.

چین حریف بعدی کشورمان در مسابقات مردان آسیا 12 دوره به این رقابت‌ها اعزام شده است و در کارنامه خود 2 عنوان نایب قهرمانی به سال‌های 1979-2000 و دو عنوان سومی به سال‌های 1991-1977 می‌‌باشد و اما ازبکستان تا کنون دوبار به این رقابت‌ها اعزام شده است و مهمترین رتبه آن دهمی در سال 2012 بوده است.

در ادامه گزارش آمده است، با نگاهی که به این آمارها می‌اندازیم متوجه می‌شویم تیم‌های کره جنوبی، بحرین و عربستان در این گروه برای مابه مراتب مهم‌تر از چین وازبکستان است و تیم ایران در صورت شکست دادن یکی از تیم‌های فوق به همراه چین وازبکستان که مغلوب کردن آن‌ها دور از دسترس نیست می‌تواند از هم اکنون خود را در جمع 4 تیم نیمه نهایی قرار دهد.

در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود: تیم ملی هندبال ایران اردوهای خوبی را در این مدت پشت سرگذاشته است و بازیکنانی خوب و قدری کنار هم جمع شده‌اند که امیدواریم با دست پر از این رقابت‌ها " مردان آسیا" برگردند وبه آرزوی دیرینه که کسب سهمیه جهانی است دست یابند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: تیم ملی ، هندبال ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار