رویانیان:لازم باشد،گزارش مالی پرسپولیس را علنی می کنم

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: گزارشات مالی باشگاه را به مراجع قانونی ارائه می‌کنم و اگر لازم باشد آن‌ها را رسانه‌ای نیز خواهم کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان اعلام کرده است ضمن ارائه گزارش عملکرد و فعالیت های انجام شده برنامه‌های آماده اجرا، طی 72 ساعت آینده گزارش مالی خود را در اختیار مراجع قانونی قرار می‌دهد و همچنین این مسائل را رسانه‌ای خواهد کرد.
 


محمد رویانیان طی 72 ساعت آینده گزارش مالی شفاف باشگاه پرسپولیس از مهر 90 تا دی ماه 91 به وزارت ورزش و جوانان مدیریت جدید و هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، سازمان بازرسی کل کشور و سایر مراجع قانونی زیربط تقدیم خواهد شد و در صورت لزوم در رسانه ها نیز منتشر می شود.



رویانیان اعلام کرد این گزارش مالی شامل درآمد ها،هزینه ها،بدهی های پرداخت شده از ادوار گذشته و بدهی های برجامانده است که به طور شفاف و بدون پرده پوشی و به صورت داوطلبانه در اختیار مراجع قانونی قرار خواهد گرفت.
 
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وظیفه خود می داند پس از کناره گیری از مدیرعاملی پرسپولیس گزارش عملکردش به ویژه در زمینه مالی را ارائه کند تا ضمن شفاف سازی از انتشار برخی شایعات هدفمند که عملا به پرسپولیس لطمه می زند جلوگیری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۰۵:۳۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
رفتی و از رفتن تو - قلب آیینه شکسته
آخرین اخبار