عزیزی: مسئولان پدیده وظیفه‌ای برای کمک به تیم ما ندارند

مدیرفنی فوتبال ابومسلم مشهد گفت: ما از مدت‌ها قبل مشکلات مالی داشته‌ایم و الان هم داریم و در حال حاضر با یان مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم.

خداداد عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما امروز باید برای برگزاری مسابقه به بوشهر سفر کنیم اما هزینه این سفر هنوز فراهم نشده و پیگیر هستیم که این هزینه را فراهم کنیم.

وی در خصوص اینکه تیم پدیده حاضر به کمک کردن به تیم ابومسلم است بیان کرد: تیم فوتبال پدیده وظیفه‌ای برای کمک به تیم ابومسلم ندارد کسانی که باید کمک کنند مسئولان شهر و استان هستند.

وی ادامه داد: کسی که در حال حاضر به ما کمک می‌کند هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان است که در حد توان و بضاعت خود به ما کمک می‌کند.

خداداد عزیزی مدیرفنی تیم فوتبال ابومسلم در ادامه بیان داشت: من نمی‌دانم با توجه به اینکه برخی تیم‌های دسته یکی بخشی از قراداد خود را گرفته‌اند چرا تیم ابومسلم مشکل مالی دارد و قرارداد خود را دریافت نکرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی مسئولان زمانی که پشت تریبون و میکروفون قرار می‌گیرند می‌گویند ابومسلم تیم اول مشهد و بسیار پرطرفدار است ولی در عمل هیچ کمکی به این تیم نمی‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ابومسلم ، عزیزی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار