میشل پلاتینی: آب‌ و هوای گرم برزیل بر عملکرد تیم‌ها تاثیر نخواهد گذاشت

میشل پلاتینی ستاره‌ی سابق فرانسوی‌ها می‌گوید اگرتیم‌ها زودتر در برزیل اردو بزنند شرایط آب و هوایی بر عملکرد تیم‌ها تاثیر نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، میشل پلاتینی ستاره‌ی سابق تیم ملی فرانسه بین سالهای 1978 تا 1986 در سه جام جهانی حضور داشته است و در  سال 2007 به عنوان رئیس یوفا انتخاب شد.

وی می‌گوید: "جام جهانی 1978 سخت‌ترین جام جهانی بود که در آن شرکت کرده بودم، بازی درآرژانتین که از لحاظ سیاسی با آنها در کشمکش بودیم برای ما اصلا آسان نبود.

از طرف نخبه‌ها و مردم فرانسه فشار زیادی بر روی ما بود زیرا آنها نمی‌خواستند ما در آنجا بازی کنیم واقعا جام جهانی پیچیده‌ای بود، در آن زمان من فقط 20 سال داشتم و نمی‌دانستم چگونه به خبرنگاران پاسخ دهم.

پلاتینی در جام‌های جهانی 1982 اسپانیا و 1986 مکزیک کاپیتانی تیمش رابر عهده داشت، اما فرانسوی‌ها در هر دو جام‌جهانی بازی را در نیمه نهایی به تیم آلمان غرب واگذار کردند.

وی در این خصوص می‌گوید: " در مکزیک بازی ما ظهر انجام شد و دمای هوا 30 درجه بالای صفر بود و باعث شد ما بازی را واگذار کنیم ولی از اینکه به این رقابت‌ها راه پیدا کرده بودیم وبازی می‌کردیم خیلی خوشحال بودیم.

پلاتینی می‌گوید فکر می‌کند دمای بالای برزیل بر روی این بازی‌ها اثر نخواهد گذاشت.اگر تیم‌ها از یک ماه قبل اردوهای تدارکاتیشان را در این کشور آغاز کنند و تمریناتشان را در آن شرایط انجام دهند، مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد فکر کنم تمام تیم‌ها بتوانند خودشان را از لحاظ فیزیکی با شرایط آب‌وهوایی که بر برزیل حاکم است وفق دهند و به خوبی آماده شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار