کسائیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

مجرم شناخته شدن روزنامه‌های "خبر ورزشی" و "گل" با اکثریت آراء

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: روزنامه‌های"گل" و "خبر ورزشی" را با اکثریت آراء مجرم شناخته شدند و هیات منصفه مطبوعات استان تهران، متهمان را مستحق تخفیف ندانست.

"علی‌اکبر کسائیان" سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز یکشنبه(6بهمن) دادگاه مطبوعات اظهار داشت: این جلسه در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.
 
وی ادامه داد: خبرنگاری به نام امیر حیدری بهمدانی به اتهام نشر ویژه‌نامه‌ای بدون مجوز  با عنوان "خطوط پروازی"، با اکثریت آراء مجرم شناخته نشد.
 
کسائیان در ارتباط با پرونده روزنامه ورزشی "گل" تصریح کرد: این روزنامه متهم به نشر مطالب خلاف واقع است و با اکثریت آرا مجرم شناخته شد و هیات منصفه مطبوعات تهران با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف ندانست.
 
سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات در خصوص اتهام روزنامه "خبر ورزشی" گفت: این روزنامه متهم به نشر اکاذیب است و با اکثریت آراء مجرم شناخته شد، ضمنا هیات منصفه مطبوعات استان تهران، متهم را مستحق تخفیف ندانست و این در حالی است که سایر شکّات رضایت خود را از این روزنامه به دادگاه اعلام کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار