ناصحی: رویانیان ظرف یک هفته گزارش مالی باشگاه را ارائه می‌دهد/ما به دنبال سر و سامان دادن به وضعیت باشگاه هستیم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: علی پروین تا پایان فصل مدیریت تیم را بر عهده دارد، همچنین قرار است پروین با دایی جلسه مشترک داشته باشد تا برای بهتر شدن وضعیت تیم راهکاری بیاندیشند.

محمد ناصحی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رویانیان از امروز تا یک هفته دیگر فرصت دارد تا گزارش مالی باشگاه را ارائه دهد.

وی بیان کرد: همچنین صورت جلسه برنامه‌های اعضای هیئت مدیره امروز به امضای اعضای هیئت مدیره رسید و به وزیر ورزش ارائه شد، وزیر ورزش هم دیدگاه خوبی نسبت به تیم پرسپولیس دارد.

وی بیان کرد: علی پروین قرار است از یکسری از دوستداران پرسپولیس کمک‌های مالی دریافت و صرف تیم کند.

وی درباره شرط هدایتی برای کمک به پرسپولیس بیان کرد: من تا الان شرطی از سوی هدایتی نشنیدم به هر حال هدایتی هم جز دوستداران تیم پرسپولیس است و قرار است که به تیم کمک کند.

وی درباره حمایت وزارت ورزش از باشگاه پرسپولیس گفت: وزارت ورزش هم قصد دارد به تیم پرسپولیس کمک کند، همچنین مدیریت تیم و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس باید به دنبال پول برای باشگاه باشند.

وی درباره وضعیت تیم پرسپولیس بیان کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با برگزاری جلسات متعدد با کادر فنی به تیم سروسامان بدهیم تا در بازیهای آینده با تمام قوا مقابل حریفان ظاهر شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رویانیان ، یک هفته ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار