بهره‌برداری از 62 پروژه شهرستان خوسف در دهه فجر

فرماندار خوسف با بیان این‌که به مناسبت دهه مبارک فجر تعداد 62 پروژه در خوسف به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بیشتر این پروژه‌ها مربوط به بخش کشاورزی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی فرجامی‌فرد اظهار داشت: برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر امسال در خوسف اعتباری بالغ بر 106 میلیارد و 764 میلیون ریال هزینه شده که 45 میلیارد و 623 میلیون ریال اعتبار دولتی و 61 میلیارد و 141 میلیون ریال دیگر از محل تسهیلات و سرمایه‌گذاری تامین شده است.
 
وی به شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر سال‌جاری در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: افتتاح ایستگاه خودکار هواشناسی، احداث محلی برای پرورش شترمرغ، احداث استخر آب و مرغداری گوشتی از جمله این پروژه‌ها است.
 
فرماندار خوسف با اشاره به ضرورت احداث بیمارستان در شهر خوسف افزود: بیمارستان خوسف در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شود.
 
فرجامی‌فرد از راه‌اندازی ایستگاه TBS برای گازرسانی به شهرک صنعتی خوسف در دهه فجر امسال خبر داد و ادامه داد: طول شبکه توزیع گاز در این پروژه حدود 6 هزار متر است.
 
وی یادآور شد: راه‌اندازی مرکز سرپایی درمان و بازتوانی اعتیاد یکی دیگر از پروژه‌های شاخص بوده که به مناسبت دهه فجر امسال در خوسف افتتاح می‌شود.
 
فرماندار خوسف به دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های دهه فجر در خوسف اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی، بنیاد مسکن، هواشناسی، منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی، آموزش و پرورش، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و بهزیستی از جمله این دستگاه‌ها است.
 
فرجامی‌فرد با بیان این‌که با افتتاح پروژه‌های دهه فجر در خوسف 594 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند، اذعان داشت: با افتتاح این پروژه‌ها اشغال پایدار برای 46 نفر ایجاد می‌شود.
 
وی افزود: اعتبارات هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی، استانی، سرمایه‌گذاری و تسهیلات تامین شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: برداری ، پروژه ، خوسف ، دهه ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار