ترقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

نگرانی اصولگرایان از بازگشت دوباره دوران اصلاحات

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اصولگرایان تاکنون برخورد اتهام جویانه و تندی با دولت حجت الاسلام روحانی نداشتند، بنابراین اقدامات یک جمع محدودی از اصولگرایان در برخوردهای تخریبی علیه دولت را نباید به حساب کل اصولگرایان گذاشت.

"حمیدرضا ترقی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات یکی از فعالان سیاسی اصلاح طلب که انتقاد اصولگرایان از دولت را ناشی از ترس این جریان سیاسی می‌داند، اظهار داشت: اصولگرایان تاکنون برخورد اتهام جویانه و تندی با دولت حجت الاسلام‌والمسلمین دکتر روحانی نداشتند، بنابراین اقدامات یک جمع محدودی از اصولگرایان در برخوردهای تخریبی علیه دولت را نباید به حساب کل اصولگرایان گذاشت.
 
وی با بیان اینکه سیاست مجموعه اصولگرایان نسبت به دولت یازدهم حمایت حکیمانه، نقد منصفانه و رصد هوشمندانه است، اضافه کرد: اگر برخوردهای تندی از سوی برخی افراد صورت می‌گیرد، یا مربوط به اشخاص است ولو اینکه در جمع اصولگرایان باشد یا اینکه برخورد یک جریان سیاسی خاص ارتباطی با مجموعه اصولگرایان ندارد.
 
مسئول بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی افزود: تحلیل این فعال سیاسی ناقص و غیرواقعی است، طبیعتا روندی که مورد پذیرش فعلی اصولگرایان است، روند اعتدال، حفظ آرامش و کمک به دولت در رفع مشکلات مردم است.
 
ترقی نگرانی اصولگرایان را بازگشت شرایط کشور به دوران اصلاحات عنوان کرد و بیان داشت: اصولگرایان معتقدند تلاش اصلاح طلبان برای برگرداندن شرایط کشور به دوران اصلاحات تلاشی مضر به حال کشور است و مشکلات عدیده‌ای برای کشور ایجاد می‌کند.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه افزود: اصولگرایان به دولت دکتر روحانی کمک می‌کنند که همچنان مسیر اعتدال را طی کند نه مسیر اصلاحات.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار