اصفهان/

انهدام باند كلاهبرداري 6ميلياردي با استفاده از كارت خوان مغازه ها دراصفهان

اعضاي دو باند حرفه اي که از طريق دستگاه هاي كارت خوان مغازه ها در سطح كشور به کلاهبرداري از طلافروش و صرافي ها مي پرداختند با اقدام كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، رييس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اين مطلب اظهار داشت:از ابتداي سال جاري اعضاي يک باند کلاهبردار شامل يک زن ودو مرد با مراجعه به طلافروشي ها ،فرش فروشي ها و صرافي ها در سراسر کشور از طريق دستگاه كارت خوان مغازه ها اقدام به کلاهبرداري از کسبه مي كردند كه به دليل تغيير مكان سريع خود و شگرد پنهانكاري دستگيري اين عده با كندي رو برو بود.

سرهنگ "ستارخسروي " افزود: اين افراد در استان اصفهان نيز از 5 طلا فروشي در شهر اصفهان و 5 طلا فروشي در شهرهاي خميني شهر ، گلپايگان ، لنجان، نائين و کاشان به همين روش کلاهبرداري كردند که رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

رييس پليس آگاهي استان تصريح کرد:با تلاش شبانه روزي کارآگاهان اين پليس سرانجام مخفيگاه اعضاي اين باند حرفه اي در شهر اصفهان شناسايي شد و در يک عمليات غافلگيرانه اعضاي اين باند شامل دو مرد و يك زن دستگير شدند.

سرهنگ خسروي با بيان اينكه متهمان در تحقيقات صورت گرفته به 35 فقره کلاهبرداري به ارزش 3 ميليارد ريال اعتراف كردند از دستگيري دو كلاهبردار حرفه اي ديگر خبر داد و عنوان داشت: کارآگاهان پليس آگاهي همچنين در ادامه تحقيقات دو نفر ديگر را که با روش مشابه در استانهاي تهران،يزد،گيلان،خوزستان ،بوشهر، هرمزگان و اصفهان اقدام به کلاهبرداري مي كردند نيز شناسايي و دستگير كردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه اين دو نيز در اعترافات خود به چندين فقره كلاهبرداري به ارزش 3 ميليارد و 500 ميليون ريال اعتراف كردند، اظهار داشت: تمام متهمان دستگير شده تحويل مراجع قضايي شدند.

سرپرست پليس آگاهي استان خاطر نشان كرد:تحقيقات کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري در خصوص اين پرونده همچنان ادامه دارد و هموطناني که در سراسر کشور به اين شيوه از آنان کلاهبرداري شده مي توانند با شماره تلفن 03112184333 تماس بگیرند و از سير مراحل رسيدگي به اين پرونده و شکايت شان مطلع شوند.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Australia
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
خدارو شکر