انتشار گزارش مالی ۳ ماهه چهارم ۲۰۱۳

بیش از 16 میلیارد دلار درآمد گوگل در کمتر از سه ماه

کمپانی گوگل نتایج مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ خود را منتشر کرد که نشان دهنده یک دوره بسیار خوب برای این کمپانی قدرتمند است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛کمپانی گوگل نتایج مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ خود را منتشر کرد که نشان دهنده یک دوره بسیار خوب برای این کمپانی قدرتمند می باشد. براساس آن این شرکت به درآمدی درحدود ۱۶.۸۶ میلیارد دلار در این دوره دست یافته، سود آنها نیز حدود ۱۷ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد داشته است. Larry Page مدیرعامل گوگل می گوید:

ما سال ۲۰۱۳ را با یک دوره سه ماهه قدرتمند پشت سر گذاشتیم. درآمد گوگل نسبت به سال گذشته حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است. ما به پیشرفت های بزرگی در بخش های مختلف دست یافته ایم.

95920158-786x305


درآمد اصلی گوگل از طریق سایت های این شرکت بدست آمده است. در واقع حدود ۱۰.۵۵ میلیارد دلار آنها تنها از این بخش تولید شده است. درآمد بخش شبکه گوگل نیز حدود ۳.۵۲ میلیارد دلار بوده است. چیزی در حدود ۵۶ درصد از درآمد این شرکت در این دوره نیز از خارج از خاک امریکا می باشد. یکی از نکات مهم این است که در این دوره کمپانی موتورولا حدود ۳۸۴ میلیون دلار ضرر داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار