لرستان/

12 بهمن سرآغاز تحول عظیم در تاریخ سیاسی ایران است

امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: 12 بهمن سرآغاز تحول عظیم در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه دیروز در بروجرد با بیان اینکه 12 بهمن سالروز ورود امام راحل (ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران است ، افزود: طومار رژیم ستم شاهی که مظهر استبداد داخلی و استعمار خارجی بود با قیام بزرگ امام (ره) که با پشتوانه عظیم ملت ایران همراه بود برچیده شد.

وی همچنین اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی دست جنایت کار آمریکا از ایران قطع و ملت ایران از زیر یوق استکبار رهایی یافتند.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه امام خمینی (ره) انقلاب بزرگی را رهبری کردند که به نام دین و با اراده و علاقه مردم صورت گرفت، اضافه کرد: 12 بهمن سالروز ورود ناجی بزرگ ملت ایران بعد از 14 سال تبعید ، یوم الهی است که خداوند متعال آن را گرامی داشته در نزد ملت ایران روز بزرگی است.

به گفته وی در ایام دهه فجر باید دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در طول 35 سال گذشته به خوبی بیان شود.

امام جمعه بروجرد همچنین با بیان اینکه نسل جوان امروز که دوران ننگین ستم شاهی را درک نکرده اند باید در این ایام با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند ، تصریح کرد: جشن های بزرگ انقلاب باید با بیان واقعیات تاریخ مبارزات ملت ایران با دشمنان در جهت کسب استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی همراه باشد./
انتهای پیام/



برچسب ها: سرآغاز ، تحول ، عظیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.