مهمترین عناوین خبری احزاب در فروردین ماه سال 1392/

پیشنهاد تشکیل ائتلاف سه‌گانه را چه کسی داد؟/ دعوت انتخاباتی متکی از محسن رضایی/ اصرار دوباره خويينی‌ها بر عدم صلاحيت خاتمی

نامگذاری سال جاری از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی، فعال شدن کمیته‌های استانی برخی احزاب،‌ حضور ولایتی در باشگاه خبرنگاران، اظهارات کاندیداهای انتخاباتی و .... تنها بخشی از مهمترین عناوین احزاب در فروردین‌ماه 1392 بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، نامگذاری سال جاری از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی، فعال شدن کمیته‌های استانی برخی احزاب،‌ حضور ولایتی در باشگاه خبرنگاران، اظهارات کاندیداهای انتخاباتی و .... تنها بخشی از مهمترین عناوین احزاب در فروردین‌ماه 1392 بود.

مهمترین عناوین خبری "فروردین ماه" سال 1392 حوزه احزاب را در زیر می‌خوانید:


"رهبر معظم انقلاب": سال ۹۲ را بعنوان "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نامگذاری می‌کنیم
 
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۲، با اشاره به حرکت رو به جلوی ملت ایران در سال گذشته بویژه در مواجهه اقتصادی و سیاسی با جهان استکبار، چشم انداز سال ۹۲ را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران در عرصه های سیاسی و اقتصادی دانستند و تاکید کردند: با این نگاه، سال ۹۲ را "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نامگذاری می کنیم.





آيت‌الله مجتهد شبستري: "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" حرکتي استراتژيک است/ ضرورت حضور گسترده و حماسي مردم در انتخابات

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: انتخاب شعار "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" براي سال 92 توسط مقام معظم رهبري نشان‌دهنده اهميت حضور گسترده و حماسي مردم در دو مقوله اقتصادي و سياسي است.

ثبت نام داوطلبین انتخابات خبرگان از 15 فروردین آغاز مي‌شود


داوطلبان نمایندگی انتخابات میان‌دوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری از فردا به مدت هفت روز می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

توصیه اخلاقی آیت‌الله مصباح یزدی به کاندیداها و احزاب/ارائه برنامه‌ کارگروه‌های تخصصی جبهه پایدرای برای دولت یازدهم

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به اینکه آیت الله مصباح یزدی در جلسه امروز جبهه پایداری درمورد مصادیق و نامزدهای جبهه پایدرای صحبت نکرد، گفت: نامزد نهایی جبهه پایداری و وزرای کلیدی مدنظر آن برای دولت یازدهم به زودی معرفی می‌شود.

سعیدی‌کیا: انگیزه‌ام از حضور در انتخابات رفتار صادقانه با مردم است/"صداقت" رمز خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه وقتی قول می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم اعتماد مردم خدشه‌دار می‌شود، گفت: انگیزه‌ام از حضور در انتخابات رفتار صادقانه با مردم است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی در گفتگوي تفصیلی با باشگاه خبرنگاران تشريح كرد؛ قراری که بین "ائتلاف اکثریت اصولگرایان" و "ائتلاف سه‌گانه" گذاشته شد


رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گفتگویی تفصیلی با باشگاه خبرنگاران از «قرار بین ائتلاف سه‌گانه و ائتلاف اکثریت اصولگرایان»، «جزئیات سازوکار انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز»، «رقابت‌های پنهان درون ائتلافی»، «پیش‌بینی تیم اقتصادی»، «بایدها و نبایدها در برقراری روابط دیپلماتیک با آمریکا» و ... سخن گفت.




متکی: برای سهم‌خواهی وارد انتخابات نشدم/شاه‌ کلید اصلی حل مشکلات کشور تولید است

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان گفت:‌ در راستای پُز دادن و سهم‌خواهی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری نشده‌ام.

در اولین جلسه مجمع تشخیص در سال ۹۲ مطرح شد؛ لزوم پرهيز از تحلیل‌های شعاری از سخنان "مقام معظم رهبري"


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین جلسه این نهاد در سال جدید بر لزوم پرهیز از تحلیل‌های شعاری و تفسیرهای باندی و سیاسی از سخنان رهبری تأکید کرد.

انتخاب حكيمي‌پور به عنوان دبير شوراي هماهنگي اصلاحات/فعال شدن كميته استاني

رئيس دوره‌اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات از فعال شدن كميته استاني و انتخاب حکيمي‌پور نماينده حزب اراده ملت به عنوان دبير اين شورا خبر داد.

سجادي: نهايي شدن ليست شوراي شهر جبهه پيروان/ اظهار بي‌اطلاعي از انتخاب گزينه‌هاي نهايي جبهه

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: اين جبهه برنامه‌هاي خود براي انتخابات رياست‌جمهوري را در قالب ائتلاف اکثريت اصولگرايان پيگيري مي‌کند.

رئوفيان: گزينش کانديداي دوم و سوم جبهه ايستادگي از بين "ولايتي، باهنر ، قاليباف" صورت مي‌گيرد


رييس ستاد انتخابات جبهه ايستادگي گفت: شوراي عالي جبهه ايستادگي براي مشخص کردن گزينه دوم و سوم خود براي انتخابات رياست جمهوري ولايتي، باهنر و قاليباف را مورد بررسي قرار داد.

ولايتي با حضور در باشگاه خبرنگاران: افراد در ائتلاف ما براي روش‌هايي كه اتخاذ مي‌كنند، آزادند/ اعضاي ائتلاف سه نفره تا آخر به تعهدات خود پايبند خواهند بود

علي‌اكبر ولايتي عضو ائتلاف سه‌گانه(ائتلاف براي پيشرفت) در نشست خبري خود در باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس توافق، كانديداي نهايي "ائتلاف براي پيشرفت" از بين سه نفر انتخاب مي‌شود و اعضاي ائتلاف سه نفره تا آخر به تعهدات خود پايبند خواهند بود و اميدواريم اين رويه بعنوان حاكميت خرد جمعي براي انتخابات بعدي الگو شود.



پیام انتخاباتی‌ "حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدی" فراتر از شعارها و برنامه‌ها؛ "با دوستان مروت با دشمنان مدارا"


رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دومین روز از سفرهای استانی خود در استان اصفهان پیام انتخاباتی‌ خود را فراتر از شعارها و برنامه‌ها "با دوستان مروت با دشمنان مدارا" اعلام کرد.

ولايتی: در انتخابات سال 84 به توصيه آيت‌الله مجتبي تهراني به نفع آيت‌الله هاشمي رفسنجاني كناره‌گيري كردم


عضو ائتلاف سه گانه اصولگرايان گفت: بنده در انتخابات سال 84 به توصيه حاج‌آقا مجتبي تهراني به نفع آيت‌الله هاشمي رفسنجاني كناره‌گيري كردم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور: مشکلات من و احمدی‌نژاد از امضای حکم قالیباف آغاز شد


حجت الاسلام پورمحمدی کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم پیرامون اختلافات میان خود و رییس جمهور اظهار داشت: اختلاف من با احمدی نژاد در رابطه با قالیباف اتفاق افتاد.

حداد عادل: پیشنهاد تشکیل ائتلاف سه‌گانه اولين بار از سوي ولايتي مطرح شد

كانديداي دور يازدهم رياست جمهوري گفت:‌ تشکیل ائتلاف سه‌گانه اولين بار از سوي ولايتي مطرح شد كه رسانه‌ها عنوان آنرا 1+2 مطرح کردند و اين در حالي بود كه ما از اول سه نفر بودیم و این ائتلاف به نام ائتلاف سه‌گانه نامگذاري شده است.

حجت‌الاسلام روحاني: منشور حقوق شهروندي تدوين خواهم کرد/ دولت بايد فراجناحي باشد

رئيس مرکز استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: متاسفانه امروز در فضاي کشور نور انسانيت و اخلاق کم شده است.

آيت‌الله هاشمي: همچون گذشته به عنوان یک مشاور برای نظام تلاش خواهم کرد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه باید تلاش کنیم تا فردی صالح، کارآمد و دارای اندیشه و مقبولیت مردمی و قوی پا به عرصه بگذارد.



حجت‌الاسلام روحاني: به نفع هيچ کس از کانديداتوري کناره گيري نمي‌کنم/هاشمی و خاتمی کاندیدا نمي‌شوند


کانديداي رياست‌جمهوري دور يازدهم رياست جمهوري گفت: به نفع هيچ کس در انتخابات رياست جمهوري کناره گيري نخواهم کرد.

از حضور آرش ميراسماعيلي با هم‌تيمي‌هايش در فرمانداري تا ثبت‌نام فردي كه به دنبال كار بود

اولين روز ثبت نام از كانديداهاي چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر ور روستا با حاشيه‌هاي جالب و خواندني همراه بود كه توجه به آن خالي از لطف نيست.

باهنر با حضور در باشگاه خبرنگاران: آيت‌الله هاشمي داراي آراء منفی بسیاری است/ به موسوي توصيه كردم قدر 13 ميليون راي خود را بداند

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت:‌ در سال 88 بنده شخصا به این نتیجه رسیدم که به احمدی‌نژاد رای ندهم و برای همین امر دلایل خاص خود را داشتم و به محسن رضایی رای دادم.

متكي از محسن رضايي براي پيوستن به ائتلاف 5 نفره دعوت کرد

منوچهر متکی عضو ائتلاف 5 نفره اصولگرایان در نامه‌ای از محسن رضایی برای پیوستن به ائتلاف متبوعش دعوت کرد.

خیز بلند شریعتمداری برای ایجاد اجماع و ائتلاف در میان اصلاح‌طلبان


کانديداي یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اخیرا دیدارهایی را برای اجماع و ائتلاف با برخی چهره‌هاي اصلاح‌طلب برگزار کرده است.

کواکبیان در جمع اصلاح‌طلبان چهارمحال و بختياري: در اصلاحات مدنظر ما حتما نظام تقویت می‌شود نه تضعیف

جمعی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب استان چهارمحال و بختیاری، روز گذشته با مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری دیدار و گفتگو کردند.




شریعتمداری: لیدری خاتمی، نوری و موسوی خوئینی‌ها بر اصلاحات خلق نشده است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر خودتان را ملتزم به تصمیم سران اصلاحات از جمله محمد خاتمی، عبدالله نوری و موسوی خوئینی‌ها می‌دانید، گفت: از وجود هیات رهبری سه نفره‌ای که بیان کردید بی‌خبرم، اصلا چنین چیزی وجود ندارد و خلق نشده است.

محسن هاشمی بعد از ثبت‌نام در انتخابات شوراها؛ فشارها و درخواست‌ها از پدرم برای کاندیداتوری افزایش یافته است


فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره کاندیداتوری پدرش در انتخابات آینده گفت: پدرم خودشان باید در این زمینه تصمیم بگیرند اما فشارها و درخواست‌ها از ایشان افزایش یافته است.

دو دوستگي و انشقاق در ميان اصلاح‌طلبان؛ اصرار دوباره خوييني‌ها بر عدم صلاحيت خاتمي براي کانديداتوري اصلاح‌طلبان

موسوي خوييني‌ها ضمن انتقاد شديد از حضور رييس‌جمهور دوران اصلاحات در انتخابات، حملات گسترده‌اي را عليه وي در اين جلسه محفلي ترتيب داد که با واکنش سريع عناصري از حاميان فتنه مواجه شد.

چمران: ثبت نام در انتخابات شوراها، رياست جمهوري را منتفي نمي‌کند/ از احمدي‌نژاد براي انتخابات شوراها دعوت کرديم

رئيس شوراي شهر فعلي تهران ضمن ثبت نام در چهارمين دوره انتخابات شوراها گفت: ثبت نام در انتخابات شوراها هيچ ربطي به رياست جمهوري ندارند و مي‌شود تاييد آن باشد.

آيت‌الله ممدوحی تشریح کرد؛ چگونگی ورود جامعه مدرسین به انتخابات رياست جمهوری


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ورود جامعه مدرسین به انتخابات به صورت تعیین و بیان معیارهای کاندیدای اصلح است و جلساتی برای بررسی معیارها صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام جلالی: لنکرانی گزینه نهایی جبهه پایداری شد/ جزئیات همایش یک‌شنبه آینده این جبهه

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح از انتخاب کامران باقری‌لنکرانی بعنوان گزینه نهایی جبهه پایداری خبر داد.



آل‌اسحاق در گفتگوي تفصيلي با باشگاه خبرنگاران:حضور خاتمي صحنه انتخابات را داغ داغ مي‌کند/ مشرب مشايي در ايران جايي ندارد

کانديداي انتخاباتي حزب موتلفه اسلامي گفت: حضور خاتمي صحنه انتخابات رياست‌جمهوري را داغ داغ مي‌کند.

فدایی: جمعیت ایثارگران از زاکانی حمایت می‌کند/ احتمال شکل‌گیری ائتلاف میان جلیلی و زاکانی


دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پاسخ به احتمال شکل گیری ائتلاف میان جلیلی و زاکانی گفت: در عالم سیاست هر چیزی ممکن است البته هر چیز که درست باشد.

احمدی شهرکی: ثبت‌نام قطعی داوطلبان شورای شهر تهران از مرز 1000 نفر گذشت

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: ثبت‌نام قطعی از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران از مرز 1000 نفر گذشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار