بازگشت رخشان بنی اعتماد به "برج میلاد" پس از 7 سال

رخشان بنی اعتماد کارگردان فیلم سینمایی "قصه ها" بعد از 7 سال به سینما بازگشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، صبح روز 13 بهمن ماه ساعت 10 فیلم «قصه‌ها» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد در بخش سودای سیمرغ آغازگر روز دوم جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

قصه ها گذر به هفت موقعیت از زندگی آدمهایی است که در شرایطی شبیه به بسیاری از ما و آدمهای دیگر جامعه، روزگار می گذرانند.

گلاب آدینه، صابر ابر، فرهاد اصلانی، نگار جواهریان، بابک حمیدیان، بهاره دانشگر، ریما رامینفر، حبیب رضایی، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی نیا، خسرو شهراز، فوژان عارفپور، محمدرضا فروتن، شاهرخ فروتنیان، باران کوثری، پیمان معادی، فاطمه معتمدآریا، حسن معجونی و مهدی هاشمی بازیگران این اثر سینمایی هستند. 

نمایش فیلم قصه ها بازگشت رخشان بنی اعتماد به جشنواره فیلم فجر پس از 7 سال محسوب می شود. این اثر سینمایی در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

فیلم «روزگاری عشق و خیانت» به کارگردانی داود بیدل ساعت 14 در بخش نگاه نو نمایش داده می شود. 

در داستان روزگاری عشق و خیانت آمده است: اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند،گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.

میلاد کی مرام،شهرزاد کمال زاده،همایون ارشادی،نسرین مقانلو،سحر قریشی، حسن جوهرچی، جعفر دهقان، علی اوسیوند،

آتش تقی پور و جمشید هاشم پور از بازیگران این اثر سینمایی هستند. 

این فیلم در بخش نگاه نو (فیلم اولی ها) به اکران عمومی می رسد.

ساعت 16 «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی در بخش سودای سیمرغ نمایش داده می شود 

پس از ملودرام موقر و تاثیرگذار «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» منوچهر هادی سراغ فیلمنامه «زندگی جای دیگری است» رفت.

استقبال منتقدان از فیلم قبلی هادی باعث شده تا انتظارها از این کارگردان جوان بالا برود. حامد بهداد، نیکی کریمی و یکتا ناصر، بازیگران اصلی این فیلم هستند و پارسا پیروزفر نقشی کوتاه اما مهم را در زندگی جای دیگری است ایفا کرده.

فیلم درامی معناگراست و به ماجرای فردی می‌پردازد که بهیار بیمارستان است و در چالش با مرگ قرار گرفته.
 
امیر سیدزاده تهیه‌کننده این فیلم است که به‌تازگی منوچهر هادی با او دچار اختلاف شده و این اختلاف رسانه‌ای هم شده است.

یکی از موارد اختلاف هم انتخاب کارن همایونفر به عنوان آهنگساز از سوی تهیه‌کننده است در حالی که هادی می‌گوید ضمن احترام به همایونفر فرد دیگری را برای ساخت موسیقی فیلمش در نظر داشته است.

پس از آن فیلم «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی ساعت 19 در بخش سودای سیمرغ اکران می‌شود. 

علیمردانی پس از «به خاطر پونه»‌ اثری شبیه به آن با نام «مردن به وقت شهریور»‌را در دست تولید دارد. این فیلم نیز ماجرای دو جوان است که در زندگی خود دچار مشکلاتی می شوند.

حمید فرخ نژاد، هانیه توسلی، نازنین بیاتی، صبا گرگین پور و نوید لایقی مقدم از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به مهدی جعفری مدیر فیلمبرداری، سودابه خسروی  طراح گریم، فروزان جلیلی ‌فر مدیر هنری صحنه و لباس، علی افشین راد دستیار کارگردان و برنامه ریز، امیر ادیب پرور تدوین، افشین عزیزی آهنگساز، میثم یاردیلو صدابردار،  شاهین حدادیان مدیر تولید و ناصر هادیان فر جانشین تولید اشاره کرد.

«ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی آخرین فیلمی است که ساعت 21:30 در بخش نگاه نو به نمایش در می آید.

با تعریف‌هایی که مانی حقیقی از فیلمنامه «ملبورن» کرده خیلی‌ها چشم‌انتظار دیدن اولین ساخته بلند سینمایی نیما جاویدی هستند؛ فیلمی که در آن پیمان معادی و نگار جواهریان نقش‌های محوری را بازی کرده‌اند.

الهام کردا و مارتین شمعون‌پور که پدیده فیلم «قاعده تصادف» بودند از دیگر بازیگران ملبورن هستند. مانی حقیقی هم نقش کوتاهی در این فیلم ایفا کرده.

ملبورن که توسط جواد نوروزبیگی تهیه شده، داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که در آستانه سفر، ناخواسته درگیر ماجراهایی پیچیده می‌شوند. بین فیلم اولی‌هایی که امسال فیلم ساخته‌اند ملبورن و سازنده جوانش حسابی جداگانه داشته و از حالا خیلی‌ها توقع دیدن فیلمی جذاب و متفاوت را دارند.

از ملبورن به عنوان یکی از پدیده‌های احتمالی جشنواره امسال نیز نام برده می‌شود؛ فیلمی که برخی رسانه‌ها آن را اثری نامیده‌اند که مورد توجه منتقدان قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار