آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 42؛

بهترین نرم‌افزارهای تلفن همراه و رايانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود

از اینجا می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار‌های این هفته شماره ۴۲ دریچه را دانلود کنید؛ نرم افزار‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 



 
برای اندرویدی‌ها؛

مربی ورزش در گوشی شما + دانلود نرم‌افزار

HIIT یک نرم افزار ورزشی زیبا و کارآمد است که گوشی‌ها و یا تبلت‌های اندرویدی شما را به یک مربی ورزشی برای تنظیم ورزش روزانه شما تبدیل می‌کند. شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعاتی همچون قد، وزن و ... برنامه هوازی و میزان کالری و پروتئین مورد نیاز مصرفی‌تان در طول روز را دریافت کنید. برنامه با ابزارهای محاسبه و تایمرهایی خاصی که دارد میزان چاقی و لاغری شما را کنترل می‌کند و تا رسیدن به وزنی ایده آل شما را همراهی خواهد کرد.

 

 


Your Uninstaller Pro؛

نرم افزاری برای حذف کامل برنامه‌های نصب شده + دانلود

گزینه Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه‌های نصب شده به صورت ناقص فایل‌ها را حذف می کند، یا بهتر است بگوییم هنگامی که نرم افزار و یا بازی را نصب می‌کنیم برخی فایل‌ها و پوشه‌ها ایجاد می‌شود که هنگام پاک کردن با Uninstaller ویندوز قابل پاک کردن نیست.

 

 


 
برای اندروید؛

تلفن همراهتان را به یک اسکنر حرفه ای تبدیل کنید + دانلود

برای کاهش هزینه ها و افزایش سرعت اسکن اسناد و مدارک بهتر است، از "نابغه ی اسکن" استفاده کنید. نرم افزار Genius Scan+ – PDF Scanner می تواند با کیفیت مناسب و با استفاده از دوربین تلفن همراه اسناد را اسکن و با فرمت jpeg ذخیره کند. تکنولوژی استفاده شده در این برنامه بر مبناء تشخیص هوشمند صفحات، تصحیح چشم انداز و ویرایش اسناد اسکن شده پایه نهاده شده است. اگر هنوز هم به استفاده از این نرم افزار قانع نشده‌اید، بهتر است بدانید که برنامه بیش از 8 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.
 

 


برای اندروید؛

با SketchBook Mobile تبدیل به طراح شوید + دانلود

نرم افزار SketchBook Mobile v2.1.1 یک برنامه حرفه ای برای انجام امور طراحی و نقاشی در گوشی یا تبلت اندرویدی است. برنامه دارای ابزارهای طراحی فراوانی است که می توانید به شما کمک کند نهایت استفاده را از توانایی های خود ببرید. از بهترین ابزارهای موجود در برنامه می توان به مواردی چون: مداد، انتخاب رنگ، انتخاب قلم، رنگ آمیزی حرفه ای و ... را نام برد. برنامه برای افرادی که قصد افزایش هنر طراحی خود را دارند، بسیار مناسب است.
 

 


 
برای اندروید؛

با Camera Awesome متفاوت عکاسی کنید + دانلود

نرم افزار Camera Awesome یک ابزار بی نظیر با کلی امکانات است که شما را به یک عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای تبدیل می کند. این نرم افزار با بیش ار ۲۰ میلیون بار دانلود برای سیستم عامل ای او اس اکنون برای اندرویدی ها عرضه شده است. عکس برداری پشت سر هم، تثبیت کننده تصویر و حالت پانوراما، تشخیص چهره به طور خودکار، تایمر، ابزارهای خلاقانه ویرایش و ... از ویژگی های کلیدی این نرم افزار به شمار می آید.

 

 


 
برای اندروید؛

امنیت کامل با Mobile AntiVirus Security PRO + دانلود

Mobile AntiVirus Security PRO را می توان بهترین برنامه امنیتی از تمام لحاظ برای سیستم عامل اندروید دانست، زیرا این برنامه علاوه بر از بین بردن ویروس ها و تروجان ها می تواند امنیت اطلاعات شخصی را افزایش دهد و به شما در پیدا کردن گوشی سرقت شده تان کمک کند. در صورتی که تلفن همراه شما به سرقت برود می توانید با استفاده از این نرم افزار مکان گوشی خود را در گوگل مپ مشاهده کنید، فقط کافی است بعد از نصب نرم افزار ایمیل خود را وارد آن کنید. در ضمن برنامه می تواند به آسانی بد افزارها و نرم افزارهای جاسوسی را شناسایی کند و آن ها را از بین ببرد.
 

 


 
idoo Video Editor Pro

نرم افزاری ساده و کم حجم برای ویرایش فایل‌های ویدئویی + دانلود

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که با آن فایل‌های ویدئویی را ویرایش کنید دریچه فناوری اطلاعات نرم افزار idoo Video Editor Pro را معرفی می‌کند این نرم افزار امکان ویرایش، برش و ادغام چند فایل ویدئویی را در یک فایل دارد. همچنین برنامه امکان ویرایش ساده فیلم‌ها را برای شما مهیا می‌کند. کار با idoo Video Editor Pro نیاز به تخصص ندارد و از حجم کمی هم برخوردار است. بعد از ویرایش می توانید با همان کیفیت قبلی فایل هایتان را مشاهده کنید.

 

 


 
به مبارزه ویروس ها بروید؛

آنتی ویروس قدرتمند برای گوشی های اندرویدی + دانلود

ویروس ها از عوامل کند شدن یا ار بین رفتن اطلاعات موجود در تلفن همراه هستند. armor for android یک نرم افزار قدرتمند برای مبارزه و از بین بردن ویروس ها و تروجان های موجود در تلفن همراه است. برنامه می تواند به راحتی کارت حافظه گوشی یا تبلت اندرویدی شما را اسکن و در صورت وجود ویروس یا بد افزار به شما اطلاع دهد. این نرم افزار قدرتمند قادر است، بیش از 10 هزار ویروس و بد افزار را شناسایی و از بین ببرد.
 

 


 
برای اندروید؛

بر روی ویدئوهای موجود در تلفن همراهتان رمز عبور قرار دهید + دانلود نرم افزار

مهم ترین اطلاعات موجود در تلفن همراه فایل های شخصی و به ویژه ویدئو ها هستند، امکان دارد گوشی شما گم یا به سرقت رود، بهترین کار برای حفظ حریم شخصی ویدئوها استفاده از این نرم افزار Video Locker Pro است. فقط کافی است، که برنامه را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید و ویدئوهای مد نظرتان را وارد آن کنید تا امنیت آن ها در برابر دسترسی دیگران تضمین شود. توجه داشته باشید که پس از رمز گذاری برای تماشای ویدئوها باید رمز عبور را در پخش کننده وارد کنید.
 
  

 


 
برای اندروید؛

نرم افزار "هلو" دخل و خرج شما را مدیریت می کند + دانلود

این نرم افزار امکان کنترل تمامی هزینه ها، درآمد ها و مشاهده گزارشات متنوع را در محیط گوشی های دارای سیستم عامل اندروید را مهیا می کند. نرم افزار حسابداری Sunway holoo v2.0.01 توسط گروه شرکت های طرفه نگار با امکانات و خدمات متنوع به بازار عرضه شده است. لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری شخصی هلو کاملا از نرم افزار های تحت ویندوز هلو مجزا بوده و به صورت رايگان در اختيار کاربران عزيز فارسی زبان قرار گرفته است. این محصول با کاربری بسیار آسان، معجزه ای در حساب و کتاب شخصی شما فراهم می آورد.
 

 


FinePrint برای رایانه؛

نرم افزاری برای مدیریت و کنترل مصرف جوهر پرینتر + دانلود

نرم افزار FinePrint یک ابزار کاربردی برای آن‌هایی است که زیاد با پرینتر سر و کار دارند. هدف از طراحی این نرم افزار بهینه سازی فرایند چاپ اسناد است. با FinePrint مصرف جوهر و کاغذ به طور چشم گیری کاهش خواهد یافت. از قابلیت‌های کلیدی نرم افزار می‌توان به افزایش طول عمر پرینتر، مدیریت آسان پرینت، حذف صفحات ناخواسته، نسخه قابل چاپ صفحات متعدد بر روی یک ورق، کاهش فضای ذخیره سازی و هزینه‌های حمل و نقل و... اشاره کرد.

 

 


نرم افزار "WhatsApp" برای ویندوزفون + دانلود

نرم افزار WhatsApp Status Messages با دارا بودن بیش از 400 میلیون کاربر یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان است. این برنامه برای تمامی سیستم عامل ها ارائه شده است که در این گزارش قصد معرفی نسخه ویندوزفون آن را داریم. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با کم ترین هزینه پیام های مدنظرتان را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. در ضمن علاوه بر ارسال پیام های متنی می توانید پیام های چند رسانه ای و هوشمند نیز ارسال کنید.
 
 

 


برای IOS؛

آخرین نسخه "گوگل کروم" در گوشی شما + دانلود

حتما با مرورگر گوگل کروم آشنایی دارید حالا گوگل نسخه اندرویدی این مرورگر را برای گوشی‎های هوشمند عرضه کرده است. از ویژگی های این مرورگر می توان به جستجوی سریع، لود سریع صفحات، ساده بودن و از همه مهم تر امن بودن اشاره کرد.

 

 


 
نرم افزار Clipboard Master برای رایانه؛

یک ابـزار پرکاربرد برای وینـدوز + دانلود

Clipboard Master یک ابزار پرکاربرد برای نگه داری چندین متن، تصویر، فایل و پوشه در حافظه کلیپ بورد برنامه می باشد که با آن ها می توان در برنامه های مختلف ویندوز استفاده کرد. با این ابزار می توان دیگر محدودیت های موجود ناشی از حافظه کلیپ بورد ویندوز را نداشت و به راحتی قادر به کپی و جای گذاری متون و عکس ها، فایل‌ها و پوشه‌های مختلف خواهید بود.

 

 


 
وظایف و کارهای روزانه خود را فراموش می کنید؟!

نرم افزار LeaderTask در مدیریت زمان به شما کمک خواهد کرد + دانلود

نرم افزار LeaderTask ابزاری قدرتمند جهت سازماندهی امور روزانه و کسب و کار برای شماست. این نرم افزار می تواند امورات: تجارت، کارهای روزمره، حوادث، تماس های تلفنی و رویدادها را برای شما یاد آوری کند. همچنین می‌توان با ایجاد یک سلسله مراتب از وظایف، کارها را به صورت دقیق و مرتب انجام داد. LeaderTask به شما اجازه می دهد تا به راحتی قرار ملاقات ها، دیدارها، جلسات را با قرار دادن آن‌ها بر روی تقویم برنامه ریزی کنید.

 

 


ویژه اندرویدی ها؛

پلیر قدرتمند "jetAudio" این بار برای تلفن همراه + دانلود نرم افزار

کمتر کسی پیدا می شود که با پلیر محبوب و قدرتمند jetAudio آشنا نباشد، بیشتر افراد این نرم افزار را یک برنامه قدرتمند برای پخش فایل های چند رسانه ای در ویندوز می دانند. اما در این گزارش قصد معرفی نسخه اندروید نرم افزار را داریم. نرم افزار علاوه بر پخش فایل های صوتی می تواند کیفیتی خیره کننده و پویا را از لحاظ صدا ارائه کند. برنامه حجم وسیعی از تنظیمات صدایی را در اختیار کاربر قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: 32 اکولایزر حرفه ای، امکان انتخاب جلوه صوتی، امکان سفارشی سازی صدای خروجی و ... . برنامه معرفی شده از فرمت های اجرایی mp3 ،m4a ،ogg ،flac ،wma و ... پشتیبانی می کند.
 

 


 
برای اندروید؛

سرعت واقعی اینترنت را اندازه گیری کنید + دانلود نرم افزار

این سوال برای تمامی افراد وجود دارد که سرعت واقعی اینترنت تلفن همراهشان چقدر است، حال می توانید با استفاده از این نرم افزار Speedtest به آسانی و در عرض 30 ثانیه از سرعت واقعی اینترنت خود مطلع شوید. این برنامه برای آنالیز سرعت واقعی اینترنت شما از سایت معتبر Speedtest.net استفاده می کند و اطلاعات ارائه شده بسیار دقیق و قابل اعتماد هستند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه سرعت دانلود و آپلود، محیط کاربری زیبا، امکان به اشتراک گذاری سرعت و ... اشاره کرد.

 

 


 
برای رایانه؛

بر روی فایل ها و پوشه ها رمز عبور قرار دهید + دانلود نرم افزار

 برای تضمین امنیت فایل ها و پوشه های موجود در رایانه تان بهتر است بر روی آن ها رمز عبور قرار دهید، اما مهم ترین مسئله این است که با چه برنامه ای اقدام به رمز گذاری کنید، نرم افزار های متعددی برای این کار وجود دارد ولی برخی از آن ها برای رمز گذاری از الگوریتم های ساده و اولیه استفاده می کنند این امر سبب می شود هکر ها به راحتی رمز های عبور را هک کنند. اما در این گزارش قصد معرفی یکی از بهترین برنامه های رمزگذاری بر روی فایل ها و پوشه ها را داریم، این برنامه Kryptel Standard بسیار حرفه ای بوده و دارای قابلیت های منحصر به فردی است.
 

 


 
دانلود نرم افزار illogical Alex برای ios؛

آیا شما هم در زمره افراد باهوش جهان هستید + دانلود

هوش توانایی ذهنی است و قابلیت‌های متنوعی همچون استدلال، برنامه‌ریزی، حل مسئله،تفکر انتزاعی، استفاده از زبان، و یادگیری را در بر می‌گیرد. حال اگر فکر می کنید شما هم در زمره دو درصد افراد باهوش دنیا هستید بهتره معماهای زیر را حل کنید و دریابید در میانه افراد باهوش جهان قرار دارید یا خیر! هیچگونه کلک و حقه ای در این مساله وجود ندارد، و تنها منطق محض می تواند شما را به جواب برساند. این بازی به سبک پازل است و شما باید تمام هوش خود را به کار ببرید تا بتوانید معماها را حل کنید.

 


برای اندروید؛

یک نرم افزار حرفه ای برای رشته های مهندسی + دانلود

اگر دانشجو یا یک مهندس هستید و نیاز به محاسبه اطلاعات ریاضی دارید، حتما ادامه گزارش را مطالعه کنید. MATLAB Mobile یک نرم افزار پیشرو در زمینه ی محاسبات فنی در گوشی های اندرویدی است، برنامه در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده بود که به دلیل کاربردهای فراوان و در خواست های کاربران نسخه اندروید آن نیز ارائه شده است. این برنامه می توانید محاسبات ریاضی مانند: الگوریتم ها، پردازش داده ها، تجزیه و تحلیل داده ها و محاسبات ریاضی را به صورت دقیق و قابل اعتماد انجام دهد.
 

 


 
برای اندروید؛

مدیریت حرفه ای فایل ها در تلفن همراه + دانلود نرم افزار

ES File Explorer File Manager با 300 میلیون کاربر در سراسر جهان یکی از محبوب ترین فایل منیجرهای موجود برای گوشی و تبلت های اندرویدی است. برنامه دارای امکانات کاربردی فراوان است و در عین حال نرم افزار به صورت رایگان ارائه شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی فایل های فشرده zip و rar را مدیریت کنید. اما اصلی ترین ویژگی نرم افزار که آن را از سایر برنامه های مشابه متمایز می سازد امکان برقراری ارتباط بی سیم با رایانه است یعنی شما می توانید با استفاده از بستر wifi تلفن همراه خود را به رایانه متصل کنید و اقدام به تبادل اطلاعات بین رایانه و گوشی کنید.
 

 


اندروید ؛

آنتی ویروسی که تلقن همراه به سرقت برده شما را پیدا می کند! + دانلود

 آنتی ویروس avira را می توان یکی از بهترین و حتی آنتی ویروس برتر چند سال اخیر دانست که با توجه به حجم کم و محیط ساده دارای قدرت فوق العاده در شناخت ویروس ها و بدافزارها دارد . حال این مژده را به طرفداران این نرم افزار بدهیم که نسخه ای از این آنتی ویروس به صورت رسمی برای گوشی های آندرویدی منتشر شده و حالا شما می توانید Avira را بر روی گوشی های آندرویدی خود نیز نصب داشته باشید.



 


برای اندروید؛

مشهد رویداد تجربه‌ای واقعی از یک شهر الکترونیک + دانلود

سامانه شهر هوشمند «مشهد رویداد» برنامه جامع اطلاعات و خدمات شهری است که توسط مهندس صادق جبلی و مهندس سارا قنادان طراحی و ساخته  شده است. این نرم افزار از مهر 1392 به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است و هم اکنون بیش از 120 هزار تراکنش ماهیانه فعال دارد.

سامانه های مشهد رویداد شامل نرم افزار تلفن همراه مشهد رویداد مخصوص سیستم عامل های اندروید و iOS، پایگاه اینترنتی مشهد رویداد به آدرس MashhadRooydad.ir و ابزارهای توسعه برنامه نویسی و زیرساختی مخصوص برنامه نویسان و سازندگان برنامه های رایانه ای است.

 

 


از هک شدن رایانه تان جلوگیری کنید + دانلود نرم افزار

این نرم افزار UnHackMe یک برنامه قدرتمند جهت محافظت و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به رایانه است، یعنی می توانید با استفاده از این نرم افزار از نفوذ هکرها به رایانه خود جلوگیری کنید. برای ارتقا امنیت رایانه خود کافی است نرم افزار را بر روی رایانه خود نصب کنید تا برنامه فعالیت ها و نرم افزارهای موجود در رایانه شما را از لحاظ ضریب امنیت و صحت کارکرد بررسی کند. در صورتی که در رایانه شما فایل یا نرم افزار مخربی وجود داشته باشد برنامه به صورت اتوماتیک آن ها را حذف می کند. توجه داشته باشید که با استفاده از این نرم افزار و یک آنتی ویروس قدرتمند می توانید سیستم خود را از دسترس هکرها دور نگه دارید.
 

 


برای اندروید؛

به صورت لحظه ای شرایط آب هوا را مشاهده کنید + دانلود نرم افزار

برای این که دیگر شرایط بد آب و هوایی شما را غافل گیر نکند، بهتر است نرم افزار Weather Live را به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. با استفاده از این برنامه می توانید به صورت لحظه ای شرایط آب و هوایی، سرعت باد، تغییرات دمایی و ... تمامی مناطق جهان را مشاهده کنید. برنامه به صورت بسیار جادویی عمل می کند، زیرا اطلاعات ارائه شده توسط نرم افزار بسیار دقیق بوده و از ایستگاه های هواشناسی معتبر دریافت می شوند. در ضمن شما می توانید شهر مورد نظر خود را تعیین کنید تا شرایط آب و هوایی آن برای همیشه در صفحه نمایش نشان داده شود. همچنین نرم افزار می تواند با استفاده از ناوبری مکان دقیق شما را به همراه شرایط آب و هوایی نشان دهد.
 

 


 
برای رایانه؛

نسخه جدید مرورگر Chromium منتشر شد + دانلود

Chromium نام مرورگر جدید گوگل می‌باشد که به صورت متن باز ارائه شده است. این مرورگر با سرعت و امنیت بسیار بالا اقدام به نمایش صفحات وب می کند. در طراحی این مرورگر سعی شده بسیاری از الگوریتم‌های زائدی که باعث کند شدن سرعت جستجو می‌شوند، حذف شود، تا مرورگری با امنیت و سرعت بالا را تشکیل دهد. از ویژگی‌های مهم Chromium می‌توان به امنیت بسیار بالایی در مقابل ویروس‌ها و دسترسی‌های غیرمجاز اشاره کرد.

 


 

برای اندروید؛

صندوق پستی Gmail را در تلفن همراه خود مدیریت کنید + دانلود

بی شک یکی از بهترین سرویس دهنده‌های ایمیل گوگل است. بیشتر ما برای چک کردن ایمیل خود پای کامپیوتر می‌نشینیم و مستقیا وارد حساب کاربری می‌شویم. اما به وسیله نرم افزار Gmail می‌توانید مدیریت کاملی را از طریق تلفن همراه اندرویدی خود بر روی ایمیل های حساب کاربری گوگل خود داشته باشید.

 

 


 
برای رایانه؛

Foxit Reader نرم افزاری برای مطالعه اسناد PDF + دانلود

امروزه بیشتر مقالات و کتاب های الکترونیک از فرمت محبوب و رایج PDF استفاده می کنند. دریچه فناوری اطلاعات اینجا برنامه مفید و کاربردی Foxit Reader را معرفی می کند. نرم افزار Foxit Reader به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. در این نرم افزار ابزارهای متفاوتی قرار دارد ابزارهایی که با کمک آن‌ها می توانید فایل های PDF مورد نظرتان را ویرایش نمایید.

 

 


 

مبدل فایل های تصویری برای رایانه + دانلود

برنامه Freemake Video Converter یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل فرمت های ویدئویی است که نسخه های قبلی برنامه نیز توسط دریچه معرفی شده بود و امروز قصد معرفی نسخه جدید برنامه را داریم. این برنامه برای سفارشی سازی فرمت فایل های تصویری ارائه شده است و می تواند به صورت حرفه ای کیفیت و فرمت فیلم ها را تغییر دهد. برنامه برای تهیه فیلم های گوشی و دستگاه های قدیمی بسیار مناسب است و می تواند بهترین خروجی را با فرمت مورد نظر ایجاد کند.
 

 


 
ویژه اندرویدی ها؛

نرم افزار ساعت جهانی برای تلفن همراه + دانلود

PolyClock World Clock یک نرم افزار حرفه ای برای مشاهده ساعت مناطق مختلف جهان است. شما می توانید ساعت مناطق مختلف جهان را به صورت آنالوگ و دیجیتال بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید. این برنامه برای افرادی که به کشورهای خارجی سفر می کنند یا قصد مکالمه با کشورهای خارجی را دارند می تواند در برنامه ریزی و اطلاع از ساعت های زمانی مقصد مناسب باشد.
 

 

 



گردآوری از: سالار واعظی






 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
اقا چرا اینقدر نامردی؟پس اینایی که گوشی جاوا دارند برن چی کار کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
User 002
۱۴:۱۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
انشاا... هفته آینده :-)
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
لطفا در مورد نرم افزار ها و سیستم عامل های متن باز یا همون open-source بیشتر توضیح بدین و از مزیتهاشون دقیق تر بگین...
Iran (Islamic Republic of)
دریچه
۱۴:۱۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
سلام؛ در مورد نرم افزارهای متن باز کتاب هایی کامل و جامع رو قبلا معرفی کرده ایم. اما باز هم معرفی خواهیم کرد.
Hong Kong
علی
۱۳:۱۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
لطفا بازی ایرانی فروت کرفت را هم بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
دریچه
۱۴:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
سلام. از لینک زیر می تونید دانلود کنید:
www.yjc.ir/fa/news/4727542

واعظی - خبرنگار باشگاه خبرنگاران
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۲:۱۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
اقا اینجا درست نیست برنامه هایی مثل whats app رو معرفی کنید آقای واعضی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۴۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
لطفا برای ویندوز فون نرم افزار های بیشتری معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
User 002
۱۴:۰۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
باشه