حاشیه نگاری سومین روز جشنواره فیلم فجر؛

"شمقدری" و "ایوبی" سرانجام به کاخ جشنواره آمدند/ ناگفته‌های "حاتمی‌کیا"

فیلم "چ" مدیر سابق سازمان سینمایی را به برج میلاد کشاند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ روز سوم جشنواره فیلم فجر در حالی به اتمام رسید که سرانجام از فیلم "چ" در اولین سانس نمایش فیلم رونمایی شد فیلمی که باعث شد جواد شمقدری مدیر سابق سازمان سینمایی را نیز به برج میلاد بکشاند.
 
همچنین ابراهیم حاتمی کیا در نشست رسانه‌ای فیلم "چ" در خصوص هزینه تولید این فیلم عنوان کرد: شش میلیارد تومان هزینه تولید این فیلم بوده است و شایعاتی مربوط به صرف هزینه‌های ده میلیاردی کذب است و من به عنوان فیلمساز علاوه بر این دنیا به آخرت خود فکر می‌کنم و تلاش می‌کنم که هزینه‌های اضافی صرف نشود. پول فیلم مرا سفارت‌های هلند و جشنواره برلین نمی‌دهد؛ این کار را باید نظام جمهوری اسلامی انجام دهد.

خوشبختانه در این روز نه خبری از حاشیه بود نه بی نظمی که این نشان می دهد مسئولان برگزاری به آمادگی کامل رسیده اند تا نقضی در کار پیش نیاید، البته شاید سهوا اتفاقاتی همچون قطع یک دقیقه برای نمایش فیلم رخ دهد همانطور که در زمان نمایش فیلم "برف" اتفاق افتاد.

از اتفاقات جالب روز گذشته حضور سرزده حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی بود که همزمان با آمدن مدیر سابق رخ داد اما حضوری که به دیدار یکدیگرختم نشد.

با این حال همه در این چند روز برگزاری جشنواره به برج میلاد خواهند آمد اما نمی دانیم چرا دبیر جشنواره و مدیر روابط عمومی آن هنوز نمی خواهند در جمع سینماگران و رسانه ها حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.