۴۰ قطعه عکس بر قاب نگارخانه گلشن بجنورد نقش می بندد

رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر بجنورد از برپایی نمایشگاه آثار عکاسان هنرمندان خراسان شمالی همزمان با اکران فیلم های جشنواره فجر در این استان خبر داد.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از کمیته اطلاع رسانی بخش استانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در خراسان شمالی؛مهران رحمانی، رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر بجنورد با اعلام این خبر، گفت: نمایشگاه گروهی عکس توسط هنرمندان عکاس استان عصر امروز شنبه؛ ۱۹ بهمن همراه با اکران فیلم های فجر در نگارخانه گلشن بجنورد برپا می شود.

وی افزود: ۴۰ اثر عکاسی با موضوع آزاد از هنرمندان عکاس استان در این نمایشگاه به معرض نمایش در می آید .

وی آشنایی با فعالیت های هنرمندان انجمن سینمای جوان بجنورد، شناساندن قابلیت و ظرفیت های آن ها و همچنین ایجاد انگیزه برای علاقمندان و هنرمندان به این رشته هنری را از جمله اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.

نمایشگاه عکس همزمان با سی و دومین جشنواره فیلم فجر در دو نوبت صبح و عصر در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن برای بازدید علاقمندان دایر است.
 
گفتنی است؛ بخش استانی سی و دو مین جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال و برای نخستین بار با اکران ۲۰ فیلم سینمایی در سینما گلشن شهرستان بجنورد،مرکز استان خراسان شمالی از ۱۹ تا ۲۸ بهمن برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.