ساعي: نمی‌خواهم تعلیق به اسم من تمام شود/ حرف‌های مهماندوست مهم نیست!

قهرمان تكواندوي جهان و المپيك گفت: بخاطر اینکه نمی‌خواهم تکواندو تعلیق شود، از شکایتم گذشتم.

هادی ساعي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره قطع همكاري‌اش با فدراسيون تكواندو عنوان کرد: از هر 2 سمتم در فدراسيون تكواندو كناره‌گيري كرده‌ام. نمي‌دانم چون فكر مي‌كنم با اين شرايط نمي‌شود كار كرد اما براي فدراسيون آرزوي موفقيت دارم. چون شرايطي كه من مي‌خواهم مهيا نيست و نمي‌توانم كار كنم.

وی افزود: من با فدراسيون كار نمي‌كنم اما از تكواندو كنار نمي‌كشم و اگر در آينده وضعيت طوري باشد كه بتوان كار كرد حتما تيم‌داري مي‌كنم اما همه چيز بستگي به اين دارد كه مسئول و مدير اين تيم چه كساني باشند. من حاضر نيستم با هر شرايطي يا با هر كسي كار كنم!

ساعی خاطر‌نشان کرد: بعد از اينكه در رسانه‌ها اعلام كردم كه ديگر قصد همكاري با فدراسيون را ندارم هيچ تماسي از سوي فدراسيون با من گرفته نشد. البته موضوع قطع همكاري را بعد از انتخابات تکواندو بارها اعلام كرده بودم. به هر صورت من دينم را به تكواندو ادا كرده‌ام و در زمان همكاري با فدراسيون همه كار كردم و حالا هم دوست ندارم برخي خرابكاري‌ها به پاي من نوشته شود!

وي در مورد اعتراضي كه نسبت به انتخابات داشت، افزود: بعد از قانون ممنوعيت حضور شوراي شهري‌ها و نمايندگان مجلس در انتخابات كميته ملي‌ المپيك و فدراسيون‌هاي ورزشي از سوي سازمان بازرسي كل كشور، حال اين قانون برداشته شده و همه افرادي كه اجازه حضور در انتخابات را نداشتند، مي‌توانند شركت كنند. من هم نمي‌توانم اعتراض كنم چون در اين صورت تكواندو تعليق مي‌شود و بعد همه مشكلات به اسم من تمام خواهد شد.

قهرمان تكواندوي جهان در خصوص اظهارات رضا مهماندوست، سرمربي پيشين تيم‌ ملي كه گفته مديريت فدراسيون براي ساعي زود است، تصريح كرد: نظر مهماندوست اصلا برايم مهم نيست! او همان كسي است كه بدترين جملات و الفاظ را براي مسئولان فدراسيون به كار برد و حالا انگار شرایط عوض شده است!

انتهیای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار