ایجاد 9 میلیون خانه فرهنگ با همکاری شبکه ملی فرهنگ

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: بر آنیم که بیش از 9 میلیون خانه فرهنگ را در خانه های مردم تاسیس نماییم

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، مهدی افراسیابی را به عنوان مدیر شبکه ملی فرهنگ معرفی کرد.
 
نجفی سولاری با اشاره به اینکه مرکز در برنامه پنج ساله دولت دهم متعهد به افتتاح 500 خانه فرهنگ بوده که 300 خانه توسط شبکه ملی فرهنگ افتتاح و به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد باید به سمتی برویم که در خانه های مردم خانه فرهنگ داشته باشیم و تصمیم بر آن است که بالغ بر 3000 پایگاه شبکه ملی فرهنگ و بیش از 9 میلیون خانه فرهنگ را در خانه های مردم تاسیس نماییم. باید امکاناتی از قبیل بازی های رایانه ای، سینما، آموزش و ... را به خانه های مردم بیاوریم و از طریق پایگاه های شبکه ملی فرهنگ آن ها را رصد و پشتیبانی نماییم.
 
در پایان مراسم مهدی افراسیابی به عنوان مدیر شبکه ملی فرهنگ حکم خود را از رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال دریافت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار