ساری /

اهمیت توسعه اقتصادی استانها برای وزارت اقتصاد

معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت اقتصاد گفت:توسعه اقتصادی استانها برای وزارت اقتصاد حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،صادقی گلمکانی در مراسم معارفه مدیرکل جدید اموراقتصادی ودارایی مازندران اظهارداشت:مسائل اقتصادی وتوسعه استانها برای وزارت اقتصاد حائز اهمیت می باشد و یکی ازدغدغه های اصلی این وزارتخانه رشد و توسعه اقتصادی در استانهای کشوراست که مهمترین آن بهبود وتوسعه فضای کسب وکار است.

وی گفت:توسعه بخش خصوصی وحمایت و استفاده از ظرفیتهای سرمایه گذاری خارجی وداخلی از اهمیت ویژه ای برخورداراست.لذا با توجه به وجود پتانسیل وظرفیتهای بالایی که در استانها به خصوص استان مازندران وجود دارد،باید با وحدت وهمدلی ،برنامه ریزی وسازماندهی منابع،درجهت رسیدن به چشم اندازها گامهای استوار برداشت که این مستلزم حمایت همه مسئولان و مدیران استانی است.

معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت اقتصاد افزود:مدیران ومسئولان موظف هستند ضمن صرفه جویی درهزینه ها،خلق منابع کنند.مدیران ومسئولان باید درجهت دستیابی به این امر،کارگزاران مالیاتی را حمایت نموده تا درآمدهای پیش بینی شده وصول و درجهت توسعه وعمران استان هزینه گردد.

صادقی گلمکانی گفت:برای دستیابی به افق چشم انداز1404،قطعا سرعت حرکت فعلی کافی نبوده و باید با همت و تلاش بیشتر وکم کردن حاشیه ها به مسائل وامورات اصلی کشور پرداخت و با همدلی وازخود گذشتگی،همچون رزمندگان دفاع مقدس که ازهمه دلبستگی های دنیایی خود عبورکرده وبه دفاع ازنظام وکشور پرداختند،می توان از بحران اقتصادی عبور کرد.اما چقدر زیبا وشایسته است که ما سربازان نظام اقتصادی کشور با تلاش وهمت بیشتر،نام خود را بعنوان سربازان خوب نظام درتاریخ کشور ثبت وضبط نماییم.

وی درپایان تاکید کرد:مسئولان استانی نیز می توانند با توجه به شناخت خوداز موقعیت استان،با بررسی همه جانبه وارائه راهکار وپیشنهاد در جهت حل مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی مارا یاری نماییند.

دراین مراسم محمودشعبان زاده به افتخاربازنشستگی نائل گردید و موسی ابن قاسم بیشه به عنوان مدیرکل اموراقتصادی ودارایی مازندران معارفه گردید.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: توسعه ، اقتصادی ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.