اصفهان؛

عضویت 450 نفر در شرکت توسعه و عمران شهرستان چادگان

فرماندار چادگان گفت: 450 نفر عضو شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان چادگان شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور امروز در جلسه شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان چادگان اظهار داشت: شهرستان چادگان یکی از مناطق گردشگری استان اصفهان است که با وجود 13 مجموعه گردشگری متأسفانه در این راستا، گردشگری سودآوری برای مردم ایجاد نشده است.

وی افزود: رشد و توسعه اقتصادی کشورها در گرو اجرای پروژه‌های مختلف زیرساختی، تولیدی و خدماتی بوده و افزایش کارایی و کیفیت از جمله اهداف اصلی این شرکت است که با راه‌اندازی این شرکت اولویت کارهای عمرانی و خدماتی شهرستان به این شرکت واگذار می‌شود و این خود یک اشتغال است.

فرماندار شهرستان چادگان بیان داشت: فرمانداری شهرستان چادگان همکاری لازم را در راستای واگذاری طرح‌های شهرستان به این شرکت انجام خواهد داد تا علاوه بر ایجاد اشتغال از ورود پیمانکاران غیربومی به شهرستان کاسته و کلیه طرح‌های دولتی به این شرکت واگذار شود.

وی تصریح کرد: یک سوم سرمایه اولیه شرکت توسط  اعضا که سهام خریدند به حساب شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان چادگان واریز شده است به طوری که طبق لیست واریزی 450 نفر در شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان چادگان عضو شده‌اند.

در این جلسه که با حضور حداکثری اعضا تشکیل شد، اعضای هیأت مدیره و بازرس انتخاب شدند.

گفتنی است، محمد عرب، شهریار حاجتی، قاسم ابراهیمی، غلامرضا لطفی، حسین اسماعیلی(بازرس) و غلامعلی صفری به عنوان اعضای هیأت مدیره انتخاب شدند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.