در فاصله چهار هفته به پایان لیگ برتر تکواندو؛

قهرمانی زودهنگام شهرداری در ورامین

هفته های سوم و چهارم دور برگشت ليگ برتر تكواندو، دوشنبه 21 بهمن به ميزباني تیم شهرداری در ورامين برگزار شد که با قهرمانی زودهنگام میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته های سوم و چهارم دور برگشت دوازدهمين دوره ليگ برتر تكواندو، امروز به ميزباني باشگاه شهرداري ورامين در سالن شهيد گل ‌عباسي ورامین برگزار شد.

برای نخستین بار در فصل جاری بود که رقابت‌های لیگ برتر خارج از خانه تکواندوی تهران برگزار شد.

با توجه به میزبانی ورامینی ها برای مسابقه والیبال تیم متین روز گذشته در این شهر، لیگ برتر تکواندو که در این فصل طی روزهای یکشنبه برگزار می‌شد، به 21 بهمن انتقال یافت.

در هفته سوم دور برگشت تيم پاس قوامين با شهرداري شهر انديشه به تساوي چهار به چهار رسيد. در اين مسابقه شهرداري چهار بر سه از حريفش پيش بود و حتي مي توانست برنده بازي باشد اما اين پاسي ها بودند كه در بازي آخر اجازه حضور حسين تاجيك در زمين را ندادند تا مسابقه با تساوي به پايان برسد و حتي زمزمه هاي تباني نيز در این مسابقه شنيده شد. از مهمترین نتایج این مسابقه، می توان به شکست هادي مستعان ملي پوش پاس مقابل سينا بهرامي و نیز سيد محمد رفيعي از اين تيم برابر حريفش اشاره کرد.

استيل البرز كه به دليل تاخير ورودش به ورامين مجبور شد بازيكنانش را گرم نكرده وارد شياپ چانگ كند، در مصاف با دانشگاه آزاد اسلامی 6 بر 2 مغلوب شد. در اين بازي پيام قبادي از استيل البرز، مهدي خدابخشي ملي پوش را شكست داد.

در اين بازي استيلي ها در حاليكه پنج بر سه عقب بودند در بازي آخر بازيكن خود را وارد مسابقه نكردند.

همچنين شهرداري ورامين ميزبان پنج بر سه از سد سلحشور البرز گذشت كه در اين مسابقه مهران عسكري و حميد بيات از شهرداري مقابل حريفانشان شكست خوردند.

شركت ملي حفاري ايران در مصاف با هوگوپوشان مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران پنج بر سه به پيروزي رسيد.

همچنين تيم هاي هندوستان، عراق و افغانستان كه براي برپايي اردوي تداركاتي در ايران بسر مي برند، نیز در سالن مسابقات حاضر بودند و از نزديك رقابت هاي ليگ برتر را زير نظر داشتند.

بي‍‍ژن مقانلو و مهدي بي باك سرمربي و مربي تيم ملي تكواندو نيز براي تماشاي رقابت تكواندوكاران در ليگ برتر در ورامين حضور يافتند.

اما در هفته چهارم دور برگشت رقابت ها، استيل البرز 6 بر 2 برابر ملي حفاري برنده شد.

براي استيل البرز در اين مسابقه اميد عميدي در وزن ششم از سد فرزاد عبدالهي گذشت، ‌احسان اميني در وزن پنجم مسعود حجي زواره را برد، پوريا عرفانيان با مصدوميت توانست حریفش را مغلوب كند و پیام قبادي از سد مرتضی شيري گذشت.

دیدار حساس دانشگاه آزاد با شهرداری ورامین برای تعیین قهرمان و نایب قهرمان احتمالی این فصل، با برتری پنج بر سه شهرداری به پایان رسید.

در مهمترین نتایج انفرادی این مسابقه می توان به مسابقات، علیرضا نصرآزادانی از دانشگاه آزاد در ثانیه های پایانی مسابقه برابر بهنام بیات به پیروزی رسید، بهنام اسبقی از شهرداری مغلوب عباش شیخی شد، مهران عسکری از شهرداری برابر سعید رجبی شکست خورد و سجاد مردانی مقابل مهدی خدابخشی 11 بر 9 به برتری رسید که با این پیروزی در مسابقه آخر ورامینی ها قهرمان زودهنگام مسابقات لقب گرفتند، اشاره کرد.

همچنین تیم دانشگاه آزاد هم امید زیادی به نایب قهرمانی در لیگ امسال را دارد.

تیم مجتمع جوانه برابر شهرداری اندیشه صاحب برتری هفت بر یک شد و پاس قوامین مقابل سلحشور پنج بر سه به پیروزی رسید.

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، شهرداری ، ورامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار