اظهارات روسای قوه مقننه و قضاییه در یوم‌الله 22 بهمن:

آیت‌الله آملی لاریجانی: حضور پرشور مردم پیام مهمی برای تمام دنیاست/ لاریجانی: حضور مردم بهترین پشتوانه نظام برای مقابله با فشارهای آمریکا است

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی و علی لاریجانی با حضور در جمع راهپیمایان خود را در خلق حماسه عظیم و میلیونی مردم شریک کردند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران،‌ امروز سی و پنجمین قرار انقلابی‌ بود و بار دیگر مردم این سرزمین حماسه 22 بهمنی دیگر را با مشت‌های کوبنده خلق کردند و گزینه روی میز خود را بر دشمنان نشان دادند.

سی و پنجمین حماسه 22 بهمن/

آیت‌الله آملی لاریجانی: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مهمی برای تمام دنیاست

رئیس قوه‌قضاییه گفت: کشورهای سلطه گر با این حضور پرشکوه مردم می‌فهمند که ملت ایران در اثر تحریم از پای در نخواهد آمد بلکه با نشاط پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه‌قضاییه در راهپیمایی 22بهمن حضور یافت.

وی در جمع خبرنگاران و با اشاره به حضور گسترده مردمی در راهپیمایی 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه هرسال حضور مردمی در این مراسم، بهتر و پرشکوه‌تر از سال‌های قبل است و این حضور پر شکوه مردم پیام‌های مهمی برای تمام دنیا دارد.

وی افزود: حضور پرشور باعث دلگرمی مسئولین است و آنها با انرژی بیشتری خدمت خواهند کرد.

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: کشورهای سلطه گر با این حضور پرشکوه مردم می‌فهمند که ملت ایران در اثر تحریم از پای در نخواهد آمد بلکه با نشاط پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کند.


سی و پنجمین حماسه 22 بهمن/

لاریجانی: حضور مردم بهترین پشتوانه نظام برای مقابله با فشارهای آمریکا است

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن بهترین پشتوانه برای مقابله با آمریکا است.

به گزارش حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی بعد از حضور در راهپیمایی 22 بهمن در شهر مقدس قم به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: الحمدلله مشاهده می‌شود جمعیت بسیار زیادی در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کردند و این بصیرت و شادابی ملت را نشان می‌دهد.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بهترین پشتوانه برای بهبود شرایط، آبادانی کشور و به ویژه مقابله با فشارهای آمریکا است، تصریح کرد: همانطور که من اطلاع دارم امروز بیش از سال‌های گذشته مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند و باید از حضور به موقع آنها در راهپیمایی نیز تشکر کرد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ثمره قدم‌هایی که ملت برای حضور در راهپیمایی بر می‌دارد در جهت بهبود شرایط کشور است.

لاريجاني در جمع راهپیمایان 22 بهمن در قم:
برای موفقیت در مذاکرات 1+5 باید روی پای خود بایستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم در مذاکرات موفق باشیم باید از نظر اقتصادی روی پای خودمان بایستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: اگر بخواهیم در مذاکرات موفق باشیم باید از نظر اقتصادی روی پای خودمان بایستیم.
 
وی افزود: اگر امروز گردن کلفتی می‌کنند احساس می‌کنند از نظر اقتصادی ما نیازمند هستیم، این از اشتباهاتی بود که اقتصادمان را به واردات زیاد مربوط کردیم که بارها در این زمینه تذکر داده شده است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان برخی از مقامات آمریکایی و مانور آن‌ها روی تحریم‌ها اظهار کرد: آن‌ها به زودی متوجه اشتباهات خود در این زمینه خواهند شد.
 
وی با اشاره به توزیع سبد کالا در بین مردم افزود: امروز این فرومایگان مستکبر فرصتی پیدا کردند تا حرف‌هایی بزنند که از پول‌هایی که ما دادیم توانستند آذوقه برای مردم تهیه کنند.
 
لاریجانی تصریح کرد: این بسته‌های حمایتی چه ربطی به مذاکرات داشت، بلکه این بسته‌ها مربوط به داخل کشور و تدابیری بود که در این زمینه اندیشیده شد.
 
وی یادآور شد: این پول‌هایی هم که از آن دم می‌زنید همان پول‌های ملت ایران است که شما به ناحق و ظالمانه بلوکه کرده بودید؛ به گونه‌ای حرف می‌زنید که انگار شما این پول‌ها را به ما دادید، این‌ها نشانه خوی استکباری آن‌ها است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام به ما آموخت در مقابل مستکبران به خصوص شیطان بزرگ باید ایستادگی کرد، اظهار کرد: این مقاومت و ایستادگی بعد از انقلاب عامل بیداری مسلمانان در منطقه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار