ایلام/

حماسه 22 بهمن پاسخی محکم به یاوه گویی های آمریکائی ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حماسه سیاسی 22 بهمن بیانگر ایستادگی ملت ایران بر مواضع اصولی نظام، پیروی از خط امام (ره) و رهبری و پاسخ کوبنده ای به یاوه سرایی های مقام های آمریکایی بود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع ایلام گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به آمریکا و هم پیمانانش فهماند که نمی توان با این ملت مقابله کند؛ زیرا آنان بر مواضع خود پافشاری کرده و هیچ گاه عقب نشینی نمی کنند.
وی افزود: مردم ایران پس از 35 سال برای پاسداری از انقلاب و آرمان های امام راحل آمده بودند و حماسه بزرگ دیگری خلق کردند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی پیام دیگر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را استقلامت، پایداری، بصیرت، ولایت مداری و آگاهی مردم به دشمنان اعلام کرد  و گفت: این راهپیمایی نشان داد که هنوز مردم پس از گذشت 35 سال به آرمان های انقلاب، شهدا و امام راحل وفادارند و از آنها فاصله نگرفته اند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام، پیام دیگر این حضور تاریخی را دلگرمی و پایداری و پافشاری دستگاه دیپلماسی بر حقوق ملت در مذاکره های هسته ای ذکر کرد و گفت: تیم مذاکره کننده ایران، نباید کوچکترین نرمشی در مقابل زورگویی و زیاده خواهی آمریکا و متحدان این کشور از خود نشان دهد.
وی ادامه داد: مردم با حضور خود به تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کردند که عزت، سربلندی و کوتاه نیامدن در مقابل دشمنان خواسته اصلی آنان است و باید تیم مذاکره کننده ایران این حقیقت را درک کند که موضوع هسته ای موضع عزت و سربلندی نظام است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پیام دیگر این حضور به جریان نفاق و گروه ها و احزاب داخلی است که سعی دارند، جدایی مردم از امام و رهبری و نظام را تبلیغ کنند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی افزود: مردم در راهپیمایی 22 بهمن به مسوولان نظام اعلام کردند که تخطی از خط امام و رهبری قابل قبول نیست.
وی در ادامه به سالگشت رحلت حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگوار در رفتار و منش و ولایتمداری بهترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان است./
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.