ایران در گروه یک توسعه کنفدراسیون بدمینتون آسیا قرار گرفت

رئیس مرکز توسعه کنفدراسیون بدمینتون آسیا اعلام داشت این کنفدراسیون و فدراسیون بدمینتون اندونزی تفاهم نامه ای جهت توسعه بدمینتون در آسیا به امضا رساندند که ایران در گروه یک برنامه توسعه آسیا قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، " تانابالان" رئیس مرکز توسعه کنفدراسیون بدمینتون آسیا طی نامه ای به فدراسیون بدمینتون ایران اعلام داشت که این کنفدراسیون و فدراسیون بدمینتون اندونزی تفاهم نامه ای جهت توسعه بدمینتون در آسیا به امضا رساندند که در تقسیم بندی کشورها ایران در گروه یک برنامه توسعه آسیا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این تفاهم نامه فدراسیون بدمینتون ایران به همراه فدراسیون بدمینتون سریلانکا، فیلیپین، ویتنام، ماکائو و مالدیو در یک گروه قرار گرفته اند.

در این تفاهم نامه آمده است که بازیکنان کشورهای پیشرفته این رشته در مرکز آموزش حرفه ای، آموزش خواهند دید و مربیان بین المللی و اسطوره های بدمینتون این اردوها را حمایت خواهند کرد.

ضمنا فدراسیون بدمینتون اندونزی از شرکت کردن کشورهای عضو در رقابت های دوره ای اندونزی حمایت می نماید.

لازم به ذکر است که منظور از شرکت افراد در اردوهای منتخب اندونزی جهت کشورهای توسعه یافته و حمایت و حضور در مسابقات بین المللی اندونزی با شرایط و امکانات جهت این بازیکنان می باشد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار