تکرار/

ملاحسینی: آسیب شاهسوندی شدید بوده است/ عمل جراحی فردا در ناحیه سر انجام می‌شود/ مردم برای نوید دعا کنند

پزشک معالج نوید شاهسوندی گفت: متاسفانه آسیب به جمجمه شدید بوده و فردا عمل جراحی بر سر نوید انجام می‌شود و درصد هوشیاری نیز در سطح پایینی است.

ملاحسینی درخصوص میزان شدت ضربه وارد شده به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور قطع شدت ضربه وارد شده به سر نوید بسیار شدید بوده است و باید اعلام کنم شدت ضربه به حدی بوده که جمجمه وی آسیب دیده است.

پزشک معالج نوید شاهسوندی در ادامه افزود: متاسفانه شاهسوندی خونریزی شدیدی کرده است و به قسمت‌های مختلف بدن وی از جمله دست و کتف آسیب شدیدی وارد شده است.

ملاحسینی در خصوص تشخیص پزشکان هم تصریح کرد: تشخیص ما بر این است که ضربه‌ی شدیدی به وی وارد شده باعث به وجود آمدن این آسیب دیدگی شده است و حال وی مساعد نیست.

پزشک معالج نوید شاهسوندی درباره‌ی اقدامات پزشکی انجام شده هم عنوان کرد: فردا یک عمل جراحی مهم بر روی سر وی انجام می‌شود و امیدواریم پس از موفقیت عمل بهبودی نسبی خود را بدست آورد.

وی بیان کرد: هم‌اکنون داروی بیهوشی تزریق شده را قطع کرده‌ایم و وی برای انجام عمل جراحی آماده شده است.

ملاحسینی در خصوص سطح هوشیاری شاهسوندی هم اظهار داشت: با اقداماتی که تیم پزشکی انجام داده است امیدواریم پس از عمل جراحی سطح هوشیاری نوید شاهسوندی برگردد و حال وی مساعد شود متاسفانه باید اعلام کنم سطح هوشیاری وی در وضعیت خوبی نیست و درصد پایینی از این سطح قرار دارد.

وی در پایان با درخواست از مردم خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم که برای نوید دعا کنند تا سلامتی خود را بازیابد و به طور قطع با پزشکان برای بهبودی وی تمامی تلاش خود را به کار گیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملاحسینی ، شاهسوندی ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار