فیلم محل حادثه را دارم دکل درست در مسیر پیست است

حاج‌محمدحسین: چند صد میلیارد برای دستگاه خرج می‌کنند اما دریغ از یک پزشک

اسکی‌باز همراه نوید شاهسوندی گفت: متأسفانه مسئولان حدود چند صد میلیارد برای خرید دستگاه‌ها خرج می‌کنند اما یک پزشک متخصص و یا آمبولانس برای مواقع بحرانی ندارند.

سامان حاج محمدحسین در حادثه اخیر دیزین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارن گفت: من از دقیقه اول این ماجرا در دیزین بودم و مشغول آموزش بودم که به من اطلاع دادند نوید زمین خورده و حالش خوب نیست. بر حسب تصادف و از شانس نوید دو پزشک متخصص کنارم بودند که کارهای اولیه برای احیای شاهسوندی انجام شد.  

**فقط ادعای بین‌المللی بودن را داریم  

اسکی‌باز همراه شاهسوندی بیان داشت: در پیست دیزین نماینده‌های اورژانس و 2 بهیار حضور داشتند اما آنها تخصص کامل را در زمینه چنین مواقعی نداشتند و اگر به صورت شانسی 2 پزشک متخصص در پیست حضور نداشتند و هلی‌کوپتر هم زود نرسیده بود معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتد. 

وی تصریح کرد: در اینکه مسئولان پیست نهایت همکاری را دارند بحثی نیست ولی داستان امنیت پیست جداست. شرکت بامپاد باید در این زمینه هزینه کند چرا ادعایمان می‌شود که بین‌المللی هستیم ولی نباید 2 پزشک متخصص داشته باشیم اسکی ورزشی خطرناک است و محل به پیست‌ها نیز در نزدیکی شهرها نیست که به سادگی به بیمارستان دسترسی داشته باشیم. 

حاج محمدحسین تأکید کرد: خانواده نوید و به خصوص پدرش پیگیر این قضیه هستند که چنین اتفاقاتی برای نفر بعدی نیفتد. شرایط دیزین در پیست‌های دربندسر و شمشک نیز به همین صورت است و مسئولان فقط تجهیزات اضافه می‌کنند ولی کسی فکری برای امنیت پیست‌ها نمی‌کند. 

وی بیان داشت: مسئولان چند 100 میلیارد برای دستگاه‌ها خرج می‌کنند اما یک پزشک متخصص و یا آمبولانس در محل پیست ندارند. 

حاج محمدحسین درخصوص آخرین وضعیت نوید عنوان کرد: نوید همچنان در کماست و پزشکان سعی دارند تا تورم مغز وی را بخوابانند. امیدواریم نوید هرچه سریع‌تر به هوش بیاید و همه برای بهبودی وی دعا می‌کنیم.  

**از پرسنل دیزین برای پیگیری‌هایشان ممنونم 

اسکی‌باز همراه شاهسوندی عنوان کرد: طالبی سرپرست فدراسیون اسکی محبت زیادی در این مدت داشت و کاملا جویای اموال نوید شد و حتی بالای سرش نیز رفت که از وی تشکر کرده‌ام.  

وی افزود: هم‌چنین از مدیران محترم دیزین و شخص قربانعلی سولقانی که هر روز چند مرتبه با ما تماس گرفت تشکر می‌کنم ولی حتی خواست که به بیمارستان بیاید که من گفتم لازم نیست.  

حاج‌محمدحسین تأکید داشت: همچنین جا دارد همین جا از کارمندان دیزین، مسئولان تله کابین و به طور کلی از تمام کادر پرنسلی دیزین تشکر کنم. 

**ثابت می‌کنم بعد از حادثه دور دکل را فنس گذاشته‌اند  

حاج محمدحسین درخصوص محل حادثه دیزین عنوان کرد: علیرغم برخی گفته‌ها دکل تله کابین داخل مسیر پیست است هم فیلم و هم کارشناس برای این قضیه وجود دارد. دور این دکل که مسیر همه اسکی‌بازان است می‌بایست پوشش داده می‌شد اما بعد از حادثه دور آن را فنس کشید‌ه‌اند و من فلیم یک ساعت قبل از حادثه را گرفته‌ام و فیلم بعد از حادثه را دارم و حتی از تمام لحظات درون هلی‌کوپتر و امدادرسانی هم فیلم گرفته‌ام و می‌توانم ثابت کنم که قضیه خارج از مسیر پیست بودن دکل صحت ندارد. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: دیزین ، داستان ، قضیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار