معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

تشکیل کارگروه بررسی اصلاحیه «قانون تسهیل ازدواج جوانان» هفته آینده

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: قرار است هفته آینده نخستین جلسه کارگروه بررسی اصلاحیه قانون تسهیل ازدواج جوانان با حضور معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری برگزار شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت  "محمود گلزاری"معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، با اعلام اینکه کارگروه بررسی اصلاحیه «قانون تسهیل ازدواج جوانان» هفته آینده برگزار می‌شود،  افزود: قانون تسهیل ازدواج جوانان، قانون بسیار خوبی است که برای نگارش آن،‌ کار کارشناسی زیادی شده است.
 
وی درباره چگونگی اجرای این قانون، گفت: انجام اصلاحات جدید روی قانون تسهیل ازدواج جوانان می‌تواند بسیار راهگشا باشد و لازم است راهکار اجرای آن در دولت‌ها و سازمان‌ها را پیدا کنیم و برای دستیابی به این هدف، با معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری همکاری می‌کنیم.

شایان ذکر است؛ قانون تسهیل ازدواج جوانان سال 84 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و در جلسه چهل و نهم ستاد ملی ساماندهی امور جوانان تفویض تهیه پیش نویس اصلاحیه «قانون تسهیل ازدواج» به مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گذاشته شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.