آذری: هیئت مدیره موافقت کند، سرمربیگری فیروز کریمی را اعلام می‌کنیم

مدیر عامل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی‌ این تیم گفت: ما جلسه‌ای امروز بعدازظهر با اعضای هیات مدیره داریم و تصمیم نهایی را در این مورد خواهیم گرفت.

سعید آذری مدیر عامل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما هنوز موضع قطعی در مورد فیروز کریمی نگرفتیم و تصمیم نهایی را در جلسه امروز  خواهیم گرفت.

 آذری در ادامه اظهار داشت: یکی از اعضای هیات مدیره دستیار کریمی در تیم لیگ دسته اولی درباره انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی ذوب آهن اظهار نظر کرد، اگر ما امروز با اعضای  هیات مدیره در مورد فیروز کریمی به توافق برسیم آن وقت سرمر‌بیگری فیروز کریمی را به طور رسمی اعلام می‌کنیم.

آذری در مورد مانده محرومیت 10 جلسه ای فیروز کریمی در تیم پیکان گفت: به هر حال وظیفه ابر قویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان است که درباره محرومیت فیروز کریمی استعلام بگیرد تا مشخص شود که چه مقدار از محرومیت کریمی باقی مانده است.

وی در مورد منشوری بودن فیروز کریمی بیان کرد: فیروز کریمی منشوری نیست و می‌تواند در لیگ برتر مربیگری کند، دوستی من با کریمی به سال‌های قبل باز می‌گردد برخی از دوستان با مطرح کردن این مسائل قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

 وی در ادامه اظهار داشت: من شناخت کافی از فیروز کریمی دارم و اگر کریمی سرمربی تیم شود ابزار کامل را برای موفقیتش‌ در سه بازی آینده در اختیار می‌گذارم تا تیم در لیگ برتر بماند.

وی درمورد وضعیت مجتبی تقوی در تیم ذوب آهن اظهار داشت: اگر اعضای هیات مدیره با تغییر و تحولات در تیم ذوب آهن موافقت کردند آن وقت باتقوی تسویه حساب می‌کنیم.

وی درباره تغییر وتحولات پیاپی درتیم ذوب آهن بیان کرد: مشکلات ذوب آهن از دوسال ونیم پیش آغاز شد، به هر حال من تمام تلاشم را کردم تا تیم را بازسازی کنم. همچنین من به همراه صدر محمدی قصد داریم تا تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

آذری بیان کرد: ما فرصت این کار را نداریم تا تغییر و تحولات پیاپی مربیان در تیم ذوب آهن را بررسی کنیم. برخی از آدمهای فرصت طلب در تیم ذوب‌آهن دایه مهربانتر از مادر شدند و صحبتهای بی مورد انجام می دهند.

مدیر عامل ذوب آهن بیان کرد: من در سالهای گذشته که تیم ذوب آهن در اوج اقتدار بود اجازه دخالت به برخی از اعضای تیم ذوب آهن را ندادم و الان هم جلوی فعالیت این افراد را خواهم گرفت.

آذری عنوان کرد: براین اساس من قصد دارم که در تیم ذوب آهن آرامش حاکم کنم، وظیفه اصلی‌ام حفظ تیم ذوب آهن درلیگ برتر است، به خاطر همین از همه ترفند‌های مدیریتی برای حفظ تیم در لیگ برتر استفاده می‌کنم.

آذری تصریح کرد: از زحمات خسرو ابراهیمی طی این دوسال که مدیریت تیم را برعهده داشت و فشارهای وارده را تحمل کرد تشکر می‌کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من به ابراهیمی قول میدهم که افراد خاطی باشگاه که وی را تحت فشار قرار دادند از باشگاه اخراج کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیر ، اظهار ، امروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار