كدام کشورها سريعترين سرعت اینترنت موبايل را دارند؟

جدیدترین گزارش منتشر شده در زمینه سرعت اینترنت موبایل در جهان حاکی از آن است که استرالیا با 5/24 مگابایت در ثانیه دارای بالاترین سرعت اینترنت در جهان است.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این کشور با سرعت متوسط دانلود 5/24 مگابایت در ثانیه روی شبکه نسل چهارم (G4) در راس فهرست قرار دارد و پس از ایتالیا با سرعت دانلود 2/22 مگابایت بر ثانیه ایستاده است.

در این گزارش که همه ساله توسط شرکت انگلیسی اوپن سیگنال تهیه می‌شود، آمده است استرالیا با وجود سرعت اینترنت بالا در همه وقت قابل دسترسی نیست و از نظر پوشش زمانی دسترسی به اینترنت نسل چهارم این کره‌جنوبی است که با 91 درصد مواقع زمانی در راس این لیست قرار گرفته است. سرعت دانلود اینترنت همراه در کره‌جنوبی 6/18 مگابایت بر ثانیه است.


استرالیایی‌ها فقط 58 درصد مواقع به اینترنت پرسرعت خود دسترسی دارند و از این نظر رتبه نهم جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

شرکت انگلیسی اوپن سیگنال که سرعت دانلود جهانی را با استفاده از داده‌های اپلیکیشن تلفن‌همراه خود رصد می‌کند که توسط شش میلیون کاربر اینترنت نسل چهارم جهان استفاده می‌شود.

استرالیا طی سه سال اخیر شبکه اینترنت خود را از نسل سوم به نسل چهارم ارتقا داده است تا بتواند به نیاز کاربران اینترنت موبایل پاسخ دهد. بر اساس اعلام اوپن سیگنال، فناوری نسل چهارم سرعتی را عرضه می‌کند که پنج برابر سریع‌تر از نسل سوم است.

این داده جدید نشان می‌دهد که در نیمه دوم سال 2013 سرعت پوشش کلی استرالیا 42 درصد نسبت به نیمه دوم سال 2010 افزایش یافته است.براساس اعلام اوپن سیگنال برزیل، هنگ کنگ، دانمارک، کانادا، سوئد، کره‌جنوبی، انگلیس،فرانسه، آلمان، مکزیک، روسیه، ژاپن، آمریکا و فیلیپین پس از استرالیا و ایتالیا رتبه‌های سوم تا چهاردهم را به خود اختصاص داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۱:۵۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
ایران آ دی اس الش سرعتش 10kb وای به حال سرعت همراه الله اکبر خدا به داد برسه!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
اکبرملقب به ترکیه
۱۴:۳۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
باسلام واقعا چرا اینترنت ما کم سرعت+گران=بی کیفیت هستش اخه چرا؟لطفا دلیل بیاورید اخه چرا سرعت 1مگ4گیگ18هزارتومن مگه مهمونی خره
-
محمود
۱۱:۳۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
فكر كنم ايران از آخر اوله مگه نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۷:۱۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
فقط128kb خودمون
Iran (Islamic Republic of)
نصف نفر
۱۷:۰۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
اونوقت با این تفاسیر ایران چندمین کشور میشه؟
از بین 193کشور فک کنم دویستمین کشور باشه اره؟:-)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
شرکت انگلیسی اوپن سیگنال اشتباه میکنه.پرسرعتترین اینترنت دنیا مال ایرانه با سرعت 200000000000000000000000mb خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۱۴:۳۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
ایران چندمه؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
ایران آخریه؟؟؟