آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت بحرین به جای موضع‌گیری علیه ایران به فکر اصلاحات در کشورش باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به متهم کردن ایران به اقدامات تحریک‌آمیز علیه دولت بحرین گفت: این اولین بار نیست که دولت بحرین چنین اتهاماتی را علیه ایران مطرح می‌کند، در گذشته نیز مسئولین بحرینی چنین موضع‌گیری‌هایی را علیه کشورمان داشتند، بنابراین بهتر است حقایق را وارونه جلوه ندهند و به دنبال اصلاحات در کشورشان باشند.

"میرحسین آصفری" نماینده مردم اراک و کمیجان، با اشاره به متهم کردن ایران به اقدامات تحریک‌آمیز علیه دولت بحرین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بهتر است دولت بحرین به جای اینگونه متهم کردن کشورهای دیگر به دخالت در امور داخلی‌اش به فکر انجام اصلاحات و حل مشکلات مردم باشد.   
 
وی ادامه داد: اعتراض‌های عمومی مردم بحرین تبدیل به یک قیام مردمی شده و  این مسئله به خوبی نشان می‌دهد که دولت بحرین پاسخگوی مطالبات مردم خود که خواستار ایجاد دموکراسی هستند، نیست.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: جمهوری اسلامی ایران مخالف هرگونه دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر است، چرا که ما اعتقاد داریم سرنوشت هر کشور باید توسط مردم آن کشور تعیین شود.   
 
آصفری خاطرنشان کرد: بهتر است دولت بحرین بر سر عقل بیاید و عاقلانه مسائل و مشکلات داخلی خود را ببیند و این مشکلات را به دیگر کشورها ربط ندهد.   
 
وی در ارتباط با تخریب فضای رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این اولین بار نیست که دولت بحرین چنین اتهاماتی را علیه ایران مطرح می‌کند چرا که در گذشته مسئولین بحرینی چنین موضع‌گیری‌هایی را علیه کشورمان داشتند، بنابراین بهتر است حقایق را وارونه جلوه ندهند و واقعیات را ببیند.   
 
نماینده مردم اراک و کمیجان در پایان با اشاره به اینکه عربستان سعودی‌ با اجازه دولت بحرین مردم‌ این کشور را به خاک و خون می‌کشد خاطرنشان کرد: در حالی این مجوز‌ها برای کشتار مردم بی‌دفاع بحرین صادر می شود که دولت این کشور به دنبال راهی برای حل مشکلات مردم نیست.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۱:۴۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
مرگ بر آل خلیفه مردم بحرین باید با تمام وجود وارد میدان شوند تا به حق خود برسند.
آخرین اخبار