شروع دور برگشت سوپرلیگ بسکتبال؛

ماهان یک پله پایین رفت/ غیبت دو ملی پوش زنجان به خاطر مشکلات مالی

در شروع دور برگشت مرحله دوم تنها یک تغییر در رده بندی 2 گروه سوپرلیگ بسکتبال به وجود آمد و تیم فولاد ماهان جای خود را با هفت الماس قزوین عوض کرد. همیاری زنجان همچنان تنها تیم بدون برد این مرحله است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دور برگشت مرحله دوم سوپرلیگ بسکتبال در حالی شروع شد که تیم هفت الماس قزوین 3 بار پتروشیمی بندرامام را به تساوی رساند، تیم همیاری زنجان به خاطر مشکلات مالی بدون دو ملی پوش خود به مصاف مهرام رفت و فولاد ماهان با دومین باخت پیاپی خانگی به رده چهارم جدول رده بندی گروه اول سقوط کرد.

باخت دوباره ماهان مقابل تماشاگران خودی


تیم فولاد ماهان که با شکست دادن دانشگاه آزاد در تهران شروع خوبی در مرحله دوم لیگ داشت در سالن خود به اندازه خانه حریفان موفق عمل نکرده است. ماهان هفته قبل به هفت الماس قزوین باخت و با توجه به این نتیجه و با شکست 83 بر 76 مقابل دانشگاه آزاد به رده چهارم سقوط کرد. ماهانی ها دو بازی دیگر برای جدا شدن از قعر جدول گروه فرصت دارند و در صورت ماندن در این رده باید بازی نیمه نهایی سال قبل مقابل مهرام را در مرحله پلی آف تکرار کنند. 

محمدرضا اکبری با 22 امتیاز و 3 ریباند بهترین بازیکن ماهان در دیدار مقابل دانشگاه آزاد بود و محمد حسن زاده برای دومین هفته متوالی موثرترین بازیکن دانشگاه با 17 امتیاز و 7 ریباند بود.

محمد جمشیدی و ابراهیم توماس نیز هر کدام 17 امتیاز به دست آوردند و گراندی بازیکن دوم خارجی تیم که در کوارتر آخر به کمک تیم آمد 12 امتیاز به امتیازات هم تیمی های خود اضافه کرد.

همیاری بدون ملی پوش مقابل مهرام

تیم بسکتبال همیاری زنجان که با حضور ملی پوشان خود هم از نظر مهره ای با حریف صدر جدولی برابری نمی کرد با اوج گرفتن مشکلات مالی مجبور شد بدون سامان ویسی و آرن داودی به مصاف مهرام برود.

همیاری کوارتر اول بازی را با نتیجه 9 بر 8 برد اما در ادامه نتیجه را از دست داد و در کوارتر پایانی اختلافی 20 امتیازی با حریف خود پیدا کرد و در نهایت با نتیجه 80 بر 69 باخت.

مصطفی هاشمی با توجه به مشکلاتی که برای بازی گرفتن جداگانه از صمد نیکخواه و حامد حدادی پیش آمده بود در این دیدار بازی را با حضور حدادی در ترکیب اولیه شروع کرد و در تمام کوارتر اول و همچنین کوارتر سوم سنتر ملی پوش را در زمین نگه داشت.

صمد نیکخواه نیز در کوارترهای دوم و چهارم در زمین ماند. به این ترتیب از تعویضهای پیاپی برای استفاده از این دو بازیکن خبری نبود و روش نوبتی به کار گرفته شد. 

صمد نیکخواه با 24 امتیاز و 5 ریباند و حامد حدادی با 13 امتیاز و 10 ریباند بهترینهای آماری مهرام و محمد سیستانی با 16 امتیاز و 4 توپربایی بهترین بازیکن همیاری بودند.

نتیجه برعکس برای ذوب آهن


تیم ذوب آهن اصفهان که هفته قبل بعد از برد در یک نیمه، بازی را به مهرام تهران واگذار کرده بود در این هفته روند برعکس داشته و نیمه اول بازی با صنایع را با نتیجه 45 بر 40 واگذار کرد اما در پایان با نتیجه 84 بر 78 برنده شد.

ذوب آهن در رده دوم جدول گروه دوم قرار دارد و در مرحله پلی آف با یکی از تیمهای ماهان یا هفت الماس روبرو می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دور ، برگشت ، سوپرلیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار