دولت در خرداد 92/

حکایت احمدی‌نژاد از مظلومیت مشایی/ لغو سفرهای استانی دولت دهم/ سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور

حکایت احمدی‌نژاد از مظلومیت مشایی، لغو سفرهای استانی دولت دهم به دلیل انتخابات و سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور در ارتفاعات البرز از مهم‌تربن رخدادهای خرداد 92 بود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، دولت دهم از ابتدای شروع به کار خود فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده است که در این گزارش به فعالیت‌های این دولت در خرداد ماه 92 می‌پردازیم.

مشايي مظلوم واقع شده است/ تا آخرین لحظه موضوع را از طریق رهبری پی‌گیری می‌کنم

رئيس‌جمهور در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم احراز صلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی توسط شورای نگهبان گفت: مشايي مظلوم واقع شده و من از طریق رهبري تا لحظه آخر این موضوع را پیگیری و تعقیب می‌کنم.

اندیشه بهاری هرگز طعم شکست را نخواهد چشید

رييس‌جمهور با تأکيد بر اينکه ملت ايران در آغاز يک راه پرافتخار و سرتاسر پيروزي قرار دارد، گفت: پيروزي در ذات انديشه بهاري است و انديشه بهاري هرگز طعم شکست را نخواهد چشيد و اين را خدا وعده داده است.

سفرهای استانی احمدی‌نژاد تا انتخابات لغو شد/ لغو سفر‌ها ربطي به رد صلاحيت "مشايي" ندارد

دبیر هیئت دولت با بیان اینکه فضای انتخاباتی فعلی کشور فضای مناسبی برای انجام این سفرها نیست، گفت: سفرهای استانی دولت تا انتخابات برگزار نمی‌شود.

تاييد صلاحيت مشايي 48 ساعت قبل از انتخابات و پيروزي‌اش با 33 ميلون راي كذب محض است

دبیرخانه جنبش عدم تعهد، برخی نقل‌قول‌ها از اسفندیار رحیم مشایی را که در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده است، تکذیب و از اصرار برخی رسانه‌ها در تکرار چنین خبرسازی‌هایی ابراز تاسف کرد.



بالگرد حامل رئيس‌جمهور دچار سانحه شد

بالگرد حامل احمدي‌نژاد و جمعي از مسئولان اجرايي همراه وي، صبح امروز و در جريان افتتاح پروژه بزرگ‌ترين تونل جاده‌اي کشور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد.

بنده خادم ملت هستم و از هيچ کانديدايي حمايت نخواهم کرد

رئيس‌جمهور در جريان سفر به خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: بنده خادم ملت هستم و از هيچ يک از کانديداها حمايتي نخواهم کرد.

گزارش تصويري راي دادن "احمدي‌نژاد"

احمدي‌نژاد عصر امروز با حضور در مسجد صاحب‌الزمان(عج) يافت‌آباد، آراي خود را به صندوق انداخت.



احمدی‌نژاد پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت

رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران گفت: امیدوارم با قدرشناسی از عواطف و اعتماد ملت عزیز فرصت خدمتگزاری و تلاش برای استقرار عدالت و آبادانی کشور بیش از پیش مهیا گردد.

شورای نگهبان صحت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد


وزارت کشور طی اطلاعیه‌ای از تایید صحت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری توسط شورای نگهبان خبر داد.




انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، دهم ، مشایی ، انتخابات ، رای ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار