سیصد تماشاگر تئاتر از اجرای شنبه شب "بازگشت پسر نافرمان" دیدن کردند/ گرامی داشت تولد نوال شریفی در پایان اجرا

نمایش "بازگشت پسر نافرمان" که به کارگردانی علی راضی از شب گذشته -9 اسفند ماه- در سالن استاد سمندریان روی صحنه رفته است، در اجرای روز دوم خود سیصد تماشاگر را به خود اختصاص داد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش "بازگشت پسر نافرمان" نوشته محمد چرم شیر و کارگردانی علی راضی که در سالن 141 نفری استاد سمندریان روی صحنه می رود، در اجراهای شنبه شب سیصد تماشاگر را به این تماشاخانه کشاند، به طوریکه در هر اجرا 150 نفر به تماشای این نمایش نشستند و برخی از مخاطبان با نشستن روی زمین از اجرای این اثر دیدن کردند.

همچنین امشب -10 اسفند ماه- مدیریت تماشاخانه ایرانشهر و کارگردان نمایش ضمن اعلام خبر تولد "نوال شریفی" بازیگر نمایش "بازگشت پسر نافرمان" سالروز تولد وی را تبریک گفتند.

نمایش "بازگشت پسر نافرمان" با نقش آفرینی دو هنرمند فرانسوی "پوژاد بلز پرو" و "ناتالی متی"، "بابک کریمی"، "نوال شریفی" و "ماکان اشگواری" هر شب ساعت 18:30 و 20:30 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در می آید. تماشاخانه ایرانشهر تا پایان سال شنبه ها نیز میزبان هنرمندان و علاقمندان به هنر نمایش است، امشب -10 اسفند ماه- پذیرای مخاطبان دو اجرای نمایش "بازگشت پسر نافرمان" بود.

گفتنی است علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket   بلیت های این نمایش را به صورت اینترنتی خریداری کنند و یا برای رزرو تلفنی با شماره های 16- 88814115 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار