تخفیف دانشجویی 30 درصدی برای نمایش "تردید نکن هوراشیو"

تخفیف دانشجویی 30درصدی برای نمایش "تردید نکن هوراشیو" در نظر گرفته شده است.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه نمایشی، بلیت این اثر نمایشی که از بهمن ماه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان، ساعت۱۸:۳۰به صحنه رفته، از سه شنبه ششم اسفند تا آخر اسفند ماه جاری برای دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی با تخفیف ۳۰ درصدی ارائه خواهد شد و دانشجویان می توانند در تاریخ های یاد شده با مراجعه به گیشه سالن استاد انتظامی و ارائه کارت دانشجویی و یا معرفی نامه از خانه تئاتر دانشگاهی از تسهیلات خرید بلیت نمایش "تردید نکن هوراشیو" استفاده کنند.
 
نمایش "تردید نکن هوراشیو" نوشته سعید هاشمی پور و کارگردانی عباس اقسامی و بازی مهران نائل، علی تقی زاده، مهدی حاجیان، مهدی شاه پیری و بهناز نادری هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18:30 در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان، میزبان علاقه مندان تئاتر است.
 
از عوامل این نمایش ۶۵ دقیقه‌ای می‌توان به فرهاد خوشه‌بر دستیار کارگردان، بهناز نیکخواه منشی صحنه، سعید بیات مدیر صحنه، رضا مهدی زاده طراحی صحنه، لیلا ابراهیمی و سپیده ابراهیمی مهر عکاس، امیر پاسنگی مدیر روابط عمومی و سمیه جودی مدیر تبلیغات این نمایش اشاره کرد.
 
این اثر نمایشی کاندیدای ۲ جایزه بازیگری در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و دعوت شده از طرف جشنواره لیسبون پرتغال نیز است.

علاقمندان برای خرید بلیط می توانند به آدرس www.tamashakhaneh.ir/ticket  و www.tiwall.com مراجعه و یا برای رزرو تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۳۶۷۹۱۷۱۶۹ و ۰۹۳۵۲۶۲۶۱۰۰ تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: تئاتر ، نمایش ، مجردها ، خرمگس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار