رحمت امینی مطرح کرد:

استقبال روانشناسان و جامعه شناسان از نمایش " یک بزرگداشت باشکوه"

کارگردان نمایش "یک بزرگداشت باشکوه" از استقبال قابل توجه کارشناسان علوم اجتماعی و روانشناسی برای دیدن این اثر نمایشی گفت.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، رحمت امینی  با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه طی روزهای گذشته  تماشاگران و هنرمندان زیادی از نمایش ما دیدن کردند که خوشبختانه با توجه به دفترچه نظرات و پیشنهاداتی که ما در پایان اجرا برای تماشاگران در نظر گرفته ایم ، دوستان ارتباط خوبی با اثر گرفتند.

وی ادامه داد: غیر از حضور تماشاگرانی که همواره برای دیدن تئاتر به مجموعه تئاتر شهر مراجعه می کنند ما تماشاگران غیر تئاتری داشتیم که از قشر روانشناس و جامعه شناس بودند و تاکنون کمتر با تئاتر آشنایی داشتند و جالب اینکه همین طبقه از روانشناسان کار را بیشتر پسندیدند.

این کارگردان تئاتر در بخش دیگری از صحبتهای خود تصریح کرد: با اینکه نمی توان نام امتیاز را برای این دیدگاه گذاشت اما این نمایش از جمله آثار نمایشی خاص تئاتری است که من خاص بودنش را در همین چند روز فهمیدم. این نمایش اثری است که می تواند به عنوان اثری شریف در تئاتر ایران معرفی شود.

شایان ذکر است نمایش « یک بزرگداشت باشکوه» نوشته غلامرضا سلیمان تاش ، کارگردانی رحمت امینی و بازی محمد علی سلیمان تاش هر روز ساعت 18 در کارگاه نمایش به صحنه می‌رود.


انتهای پیام/اق
 
برچسب ها: نمایش ، امینی ، یک ، بزرگداشت ، باشکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار