نویسنده"خیابان ایران" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"عبدالله روا" تنها مجری برنامه است /حضور چهره‌های سیاسی به عنوان مهمان

مهدی صالح‌پور گفت: برنامه "خیابان ایران" با حضور چهره‌های سیاسی و نخبگان به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

مهدی صالح‌پور نویسنده برنامه "خیابان ایران" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه "خیابان ایران" در 180 دقیقه و به صورت زنده تهیه خواهد شد و در 15قسمت 12دقیقه‌ای در حوزه‌های متفاوتی چون تکنولوژی، "شغل"، "روزی حلال"، "نجوم"، "سینمایی"، "سیاسی"، "فرهنگی"و  "ورزشی" روی آنتن می‌رود.

وی با اشاره به مجریان برنامه"خیابان ایران" اظهار داشت: مجری برنامه "باکی بریم سیزده برد" و "ماه‌ترین ماه" اجرای "خیابان ایران" را عهده‌دار خواهد بود ولی در بخش کارشناسی"مهندس فتحی‌پور" در حوزه نظریه اعداد، "علی زندوکیلی" خواننده سابق گروه دنگشو در بخش موسیقی، الهامی کارشناس مجری دربخش ادبیات مومیوند کارشناس بخش مذهبی در حوزه کسب روزی حلال خواهند بود.

صالح‌پور با اشاره به مهمانان این برنامه افزود: در کنار حضور چهره‌های سیاسی کشور، مهمانی‌هایی در حوزه‌های مختلف به برنامه می‌آیند و از مهمترین اتفاق‌های کاری خود سخن می‌گویند.

وی ادامه داد: برنامه"خیابان ایران" دوشنبه 12/12/92 هر شب به صورت زنده تا شب عید نوروز از ساعت 23 روی آنتن رفته و به مدت 180دقیقه مخاطبان شاهد پخش آن خواهند بود.

صالح‌پور با اشاره به ضبط این برنامه در شهرک غزالی گفت: شهرک غزالی که یکی از استودیوهای بزرگ کشور است با 300 متر محوطه و 22 ال‌سی‌دی به طور همزمان، 22شبکه تلویزیونی را در یک گراند مجری داشته که بیننده‌ها در حین مشاهده برنامه "خیابان ایران" بتوانند در جریان دیگر برنامه‌های شبکه‌های متفاوت سیما قرار گیرند.

نویسنده"خیابان ایران" درباره ویژگی مهم این برنامه، گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که ما با دانشگاه شریف بسته‌ایم، این دانشگاه هر بار یکی از نخبگان خود در زمینه "نانو"، "تکنولوژی" را به ما معرفی می‌کند و آنها در برنامه ما هم حضور خواهند داشت.

صالح‌پور ادامه داد: طبق تفاهم نامه با دانشگاه تهران قرار شده که این دانشگاه آموزش‌های عمومی کسب زندگی را که در برنامه ارایه می‌شود مرا در سایت برنامه که توسط خود آنها طراحی شه را بارگذاری کند تا علاقمندان بتوانند بعد از مدت 3ماه و گذراندن آزمون اینترنتی مربوط به مسایل مطرح شده در برنامه، از دانشگاه تهران مدرک کاردانی پودمانی سبک زندگی را بگیرند.

نویسنده"خیابان ایران" افزود: یکی دیگر از اقدامات این برنامه، راه‌اندازی سامانه تلفنی برنامه است به این ترتیب که علاقمندان به شنیدن برنامه می‌توانند با تلفن ثابت و شماره‌گیری 8شماره دو صفر98،"خیابان ایران" را بشنوند.

وی ادامه داد: "خیابان ایران" کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که به تهیه کنندگی" حامد جوادزاده" و به نویسندگی "مهدی صالح‌پور" و با خوانندگی تیتراژ "حامد وکیلی‌زند" از سه‌شنبه 13اسفندماه سال جاری روی آنتن می‌رود.

صالح‌پور با اشاره به حضور مجریان دیگر سیما در این برنامه خاطرنشان کرد: قرار بود که مجریان توانمند در هر قسمت از برنامه حاضر شوند ولی بنا به صلاحدید تهیه کننده و مدیران "عبدالله روا مجری اصلی" خیابان ایران است. 

انتهای‌ پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار