زنجان/

برگزاری ششمین نمایشگاه فروش ویژه بهاره در زنجان

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از برگزاری ششمین نمایشگاه فروش ویژه بهاره در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسین افشار اظهار داشت: در پی استقبال بی نظیر مردم استان از نمایشگاه‌های برپا شده و تداوم برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، ششمین نمایشگاه فروش ویژه بهاره در آستانه عید نوروز در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ششمین نمایشگاه فروش ویژه بهاره از 16 تا 23 اسفند ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 8 هزار متر مربع تعریف شده که 3 هزار متر مربع غرفه‌سازی شده است.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه نمایشگاه بهاره با همکاری اتاق اصناف استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این نمایشگاه به مدت هشت روز در استان برپا می‌شود.

افشار با اشاره به اینکه بالغ بر 250 شرکت فعال داخلی در این نمایشگاه بهاره مشارکت دارند، بیان داشت: گروه‌های کالایی قابل عرضه در این نمایشگاه شامل انواع پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، مواد غذایی و پروتئینی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و اقلام اساسی چون گوشت منجمد و گوشت گرم گوسفندی، مرغ گرم و منجمد، روغن، شکر و سایر اقلام می‌شود.

این مسئول هدف از برگزاری نمایشگاه بهاره را در زنجان حمایت از اقشار کم درآمد و تنظیم بازار به مناسبت سال نو دانست و متذکر شد: ایجاد زمینه به منظور بالا بردن حق انتخاب خریداران از دیگر اهداف به شمار می‌رود.

شایان ذکر است، ساعت بازدید از نمایشگاه بهاره زنجان 14 تا 10 شب اعلام شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، نمایشگاه ، بهاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.