دستگیری یکی از ضاربان محیط بانان خراسان شمالی/ کشف اجزای 2 راس آهو از منزل شکارچیان فراری

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خراسان شمالی گفت: یکی از شکارچیان غیر مجاز به همراه 2 اسلحه غیر مجاز و 2 دستگاه موتور سیکلت دستگیر شد.

حسین آبسالان درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عنصرروز یازدهم اسفند ماه 2 محیط بان با 4 شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده فرخود مواجه می‌شوند که بعد از دستگیری یکی از شکارچیان و ضبط 2 قبضه اسلحله غیر مجاز و 2 دستگاه موتور سیکلت در راه برگشت به پاسگاه با اقوام شکارچی مواجه می‌‌شوند.  
 
وی افزود: 6 تا 7 نفر از اهالی روستای اطراف که از اقوام شکارچیان بوده‌اند شروع به ضرب وشتم محیط‌ بانان می‌کنند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی اظهار داشت: درهمین حین ماموران نیروی انتظامی نیز به محل اعزام می‌شوند که موفق به دستگیری شکارچی ویک نفر از 7 نفری که برای فراری دادن شکارچی دستگیر شده آمده بود ، که البته پدر 2 شکارچی متواری شده هم‌دست شدند.  
 
آبسالان ادامه داد: در این درگیری یکی از محیط بانان بر اثر ضربات چوب از ناحیه دنده دچار شکستگی و از ناحیه سر و صورت آسیب دیده و محیط بان دیگری نیز از ناحیه کتف و دست آسیب دیده‌اند اما خوشبختانه حال عمومی آنها خوب بوده و هر دو از بیمارستان مرخص شده‌ان.  
 
وی با اشاره به کشف اجزای 2 راس آهو از منزل شکارچیان خاطر نشان کرد: 3 شکارچی که متواری هستند شناسایی شده‌اند و به زودی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شوند تا علاوه بر شکار و به خاطر حمله به ماموران دولت مجازات شوند.
 
انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار